دولت در مذاکرات از خطوط قرمز عقب‌نشینی نمی‌کند

رئیس جمهوری ایران گفت: از هیچ یک از خطوط قرمز در مذاکرات برجامی عقب‌نشینی نمی‌شود.

به گزارش صدای بورس، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران صبح سه‌شنبه ۸ مارس در اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری گفت: «دولت در گام اول خنثی سازی تحریم‌ها را با جدیت پیگیری کرد و در گام دوم در مذاکراتی کاملاً عزتمندانه به دنبال رفع تحریم‌ها است».

وی با بیان اینکه «دولت مذاکرات هسته‌ای را کاملاً براساس اصول و چارچوب تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری دنبال می‌کند»، ادامه داد: «دولت از هیچ یک از خطوط قرمز اعلام شده عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد».


بیشتر بخوانید:

مذاکرات ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان


رئیسی با اشاره به افزایش چشمگیر تجارت با کشورهای همسایه، اظهار داشت: «عده‌ای ما را متهم به نگاه تک بعدی به شرق می‌کنند و می‌گویند همانگونه که در گذشته نگاه‌ها متوجه غرب بود، امروز دولت چشم به شرق دوخته است. این سخن صحیحی نیست و دولت به دنبال توسعه روابط با همه کشورها و ایجاد توازن در سیاست خارجی کشور است».

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رفع فقر مطلق یکی دیگر از دغدغه‌های جدی دولت بوده و هست، گفت: «اگر چه شاخص‌های متفاوتی برای تعیین فقر مطلق در جهان وجود دارد، اما ما براساس تعریف عرفی خودمان از فقر مطلق در تلاش هستیم تا آنرا در جامعه اسلامی به طور کامل ریشه‌کن کنیم».

کد خبر 448306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =