امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه طرح «سامانه یکپارچه گردشگری» با حضور وزیر تعاون

تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت خدمات ارتباطی رایتل و بانک رفاه کارگران به منظور اجرای طرح «سامانه یکپارچه گردشگری» منعقد شد.

صدای بورس- این مراسم، صبح روز ۱۶ اسفندماه در «نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم» با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کار، علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و جمعی از اعضای هیات مدیره شرکت‌ها و مسئولان وزارتی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، هدف از این تفاهم‌نامه تسهیل ارائه خدمات ارتباطی، مالی و اطلاع‌رسانی در بستر فناوری اطلاعات به گردشگران داخلی و خارجی است و نقطه عطفی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

ارائه سیم‌کارت گردشگری و توسعه سامانه جامع گردشگری از جمله اهداف اصلی این طرح است که توسط شرکت خدمات ارتباطی رایتل انجام خواهد شد.

رایتل در فاز اول این تفاهم‌نامه عید نوروز ۱۴۰۱، سیم‌کارت گردشگری را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه‌ خواهد داد.

درحاشیه این مراسم دیدار صمیمانه‌ای میان مدیرکل بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل انجام شد و درخصوص راهکارهای توسعه همکاری‌های مشترک، بحث و گفت‌وگو به‌عمل آمد.

کد خبر 448235

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱/ جهش رایتل در بهار

    نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱/ جهش رایتل در بهار

    شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ که با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده‌است، با وجود پیچیده‌ترین شرایط تحریم‌های ظالمانه با تکیه بر نیروهای متخصص شرکت، دانش بومی و توانمندی داخلی کشور، در صنعت فن محور و دانش بنیان ارتباطات، از نظر شاخص‌های عملیاتی، تولیدی و درآمدی جهش خیره‌کننده‌ای را ثبت کرد و درآمد خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارتقا بخشید. این بهبود عملکرد علی‌رغم کاهش شدید محدودیت‌های کرونایی و فعالیت حضوری مراکز آموزشی و دانشگاهی نشان از ثمربخشی پروژه‌های توسعه رایتل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =