۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
استخدام مسئول دفتر

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر-آقا » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی، ترجیحا در رشته‌های مدیریت
  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم‌افزارهای آفیس word و Excel و power point و outlook، مسلط به اتوماسیون اداری، مسلط به آیین نگارش و مکاتبات اداری، آشنایی کامل با امور اداری و تشریفات
  • شرایط اداری و عمومی: متعهد و پاسخگو، دارای احساس مسئولیت بالا، روابط عمومی قوی، برخورد محترمانه، پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه، منظم و وقت شناس، قدرت یادگیری بالا
  • سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال

رزومه خود را با عنوان شغلی « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:

jobs@algocm.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 448013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =