۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
استقلال دارایی جدید رو کرد!

رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال اضافه شدن دارایی جدید به باشگاه استقلال خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حسین قربانزاده درمورد دارایی جدید باشگاه استقلال توضیح داد: بخشی از کمپ مرحوم ناصر حجازی در مالکیت وزارت ورزش و از لحاظ فیزیکی در تصرف شهربازی ارم بود و به باشگاه استقلال منتقل نشده بود. هفته قبل تصرف فیزیکی توسط شهربازی ارم رفع شد و وزارت ورزش هم به لحاظ حقوقی موافقت کرد که این زمین به باشگاه استقلال منتقل شود و مراحل اجرایی و حقوقی درحال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه درصورتی که این انتقال صورت بگیرد، قطعا ارزش دارایی استقلال بالاتر می رود، گفت: این موضوع در صورت مالی اشاره شده بود اما چون سند و مدرکی وجود نداشت، در ارزشگذاری باشگاه استقلال لحاظ نشده بود. وقتی مراحل اجرایی و حقوقی طی شود ما به ازای آن به ترازنامه صورت مالی اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ایرانسل و همراه اول چه از جان پرسپولیس و استقلال می‌خواهند؟/ رییس سازمان بورس باید مراقب باشد


بر اساس این گزارش، قربانزاده در جریان فرایند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، ۲۳ بهمن ماه ارزش باشگاه استقلال را ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و جمشیدی فر- کارشناس ارزش‌گذار باشگاه استقلال هفته قبل درمورد روند ارزش‌گذاری توضیح داد: عدد فعلی، عدد مصوب هیات عالی واگذاری بوده و ارزیابی سهام با مقاصد ارائه به سازمان خصوصی‌سازی است.

وی در مورد ارزیابی قیمت باشگاه استقلال به ایسنا عنوان کرد: به دلیل زیان‌دهی، امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود. ارزش برند استقلال ۱۷۸۰ میلیارد تومان و املاک و مستغلات ۱۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. به دلیل زیان‌دهی امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود.

کد خبر 447576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =