قیمت طلا، سکه و ارز؛ امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه / روز بد یورو

با تعطیلی معاملات در عرصه جهانی در بازار طلا و ارز شاهد ریزش بودیم؛ به طوری که با بررسی نرخ‌ها در بازار ارز نتیجه میگیریم که یورو بیشترین ریزش را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صدای بورس، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در روز جاری، ۱۱ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان است.

بنا بر این گزارش و قیمت‌های درج شده در سایت صرافی المپیک، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۷۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

در این میان ربع سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان و سکه گرمی با کاهش ۱۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا، سکه و ارز؛ امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه / روز بد یورو

آخرین به روزرسانی ۱۲:۰۰

نرخ ارز هم در سایت صرافی المپیک برای هر یورو، ۲۹ هزار و ۴۹۳ تومان، هر دلار آمریکا با کاهش ۲۸۷ تومانی نسبت به روز قبل ۲۶ هزار و ۴۲ تومان و همچنین درهم امارات نیز به قیمت ۷ هزار و ۸۹ تومان در حال معامله است. امروز در بازار ارز کاهش نرخ یورو و دلار بودیم در این میان همانطور که در جدول آمده است یورو در میان ۳ ارز مهم با کاهش قیمت نزدیک به ۴۵۰ تومانی مواجه شد.

قیمت طلا، سکه و ارز؛ امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه / روز بد یورو

آخرین به روزرسانی ۱۲:۰۰

در سایت صرافی ملی قیمت خرید و فروش یورو به ترتیب ۲۸۵,۸۳۴ ریال، ۲۸۸,۷۰۶ ریال و قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴۴,۸۵۰ ریال و ۲۴۷,۳۱۰ ریال در ج شده است.

کد خبر 447135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =