ثبت رکورد تولید روزانه میلگرد N۱۶ در «ذوب»

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،تلاشگران جبهه صنعت در مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان موفق شدند رکورد جدیدی در تولید میلگرد N۱۶ با آج din و بر اساس استاندارد ۳۱۳۲ را با تناژ ۲۱۰۰ تن تولید در ۲۴ ساعت ثبت نمایند.

صدای بورس- محمدامین یوسف زاده، مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت: رکورد قبلی مربوط به سال های ۸۷ و ۸۸ با ۱۸۰۰ تن تولید بود که تلاشگران کارگاه نورد ۳۰۰ موفق شدند با همت شبانه روزی خود رکورد جدیدی را به میزان ۲۱۰۰ تن تولید از این نوع میلگرد در کارنامه کاری ذوب آهن اصفهان ثبت کنند.
وی افزود: در مدیریت مهندسی نورد ذوب آهن ۹۸ نوع پروفیل ساختمانی و صنعتی با مارک های مختلف فولادی و منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می شود و لذا در طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی، این شرکت مادر صنعتی به همت تلاشگران خود مفتخر است، نقش آفرین باشد.
یوسف زاده در پاسخ به این سوال که مدیریت مهندسی نورد چه برنامه هایی برای تولید محصولات جدید در آینده دارد، گفت: تولید مقاطع V۲۹ ، H۲۲, H۲۴ توسعه و تغییر ساختاری در نورد ۵۰۰ برای ایجاد پتانسیل تولید تیرآهن و ناودانی تا سایز ۲۲ و اختصاص نورد ۶۵۰ به تولید مقاطع سنگین تر و همچنین افزایش تولید ریل که در کنار تجهیز خطوط راه آهن، صادرات آن نیز ارزش افزوده بالایی دارد را در دستور کار داریم.
به گزارش سایت ذوب آهن اصفهان، مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: توسعه پروفیل های بال پهن، ناودانی های سایز بالا ، تولید صادرات محور در تمامی نوردها و ارتقاء کیفیت برای فتح بازارهای جدید و همچنین توجه ویژه به ایمنی سازه ها و نیاز مشتریان در چارچوب استانداردها از جمله سایر برنامه های این مدیریت است که با همدلی و هم افزایی کارکنان این مدیریت و سایر بخش های شرکت انشاا... در آینده نزدیک به ثمر می نشیند.
سید جعفر رضویان، سرپرست کارگاه نورد ۳۰۰ نیز در ادامه گفت: میلگرد N۱۶ با آج din و بر اساس استاندارد ۳۱۳۲ به دلیل دارا بودن استحکام بالا این امکان را به طراحان سازه های مختلف می دهد که از شاخه محصول کمتری استفاده کنند بنابراین این موضوع سبک تر شدن سازه را رقم می زند.
وی اظهار کرد: با تلاش پرسنل زحمت کش نورد ۳۰۰، سایز ۱۶ این میلگرد نیز در حال تولید است.
سرپرست کارگاه نورد ۳۰۰ بیان کرد: طی ماه های اخیر بنا به درخواست مشتری، محصولات تولیدی نورد ۳۰۰ با وزن واحد و طول سبک تر نسبت به قبل و کاملا استاندارد تولید می شود که علاوه بر رعایت اصول مشتری مداری امکان صادرات بیشتر را نیز فراهم کرده است.

کد خبر 446483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =