محدودیت برق صنایع رفع می شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: ایرادات شورای نگهبان در طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در جلسه امروز این کمیسیون رفع می‌شود.

به‌ گزارش صدای بورس، عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمران به استان سیستان و بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در این طرح اعمال شد. همچنین لایحه ارجاع اختلاف سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ایندیا پوتز گلوبال لیمیتد به داوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه جلسه نیز طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب کمیسیون رسید. همچنین کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در کمیسیون بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.


بیشتر بخوانید:

معاملات الگوریتمی فقط با نظارت


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در جلسه امروز درخواست انجام تحقیق و تفحص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در نهایت با نظر اعضای کمیسیون به مدت یک ماه این موضوع به تعویق افتاد.

به‌ گزارش اقتصاد آنلاین، وی در ادامه تاکید کرد: همچنین تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب شیراز نیز در جلسه به بحث گذاشته شد و پس از بیان ابعاد، اهداف و ضرورت انجام این امر توسط نماینده متقاضی مقرر شد موضوعات مربوطه در فرآیند تحقیق وتحفص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری شود.

کد خبر 446036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =