۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مصوبات مجمع توسن چه بود؟

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌ برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰، روز نهم بهمن‌ سال‌جاری با حضور صاحبان سهام در مجموعه تلاش برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه نرم‌افزاری نگین که صبح امروز در مجموعه تلاش برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تصویب و سود ۵۸ درصدی معادل ۴۳۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

از دیگر مصوبات این مجمع انتخاب شرکت سامان پندار به عنوان بازرس اصلی و مجموعه آزمون کاران به عنوان بازرس علی البدل بود. همچنین روزنامه کثیرالانتشار ابرار اقتصاد برای اطلاع رسانی معرفی شد.

در حاشیه این مجمع سید محمد فاطمی، عضو هیات مدیره شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین گفت: امروز ۴۳۰ ریال سود بین سهامداران " توسن " تقسیم شد که قریب به ۵۸ درصد از سود خالص شرکت را تشکیل می‌دهد.

فاطمی با اشاره به حوزه تخصصی شرکت که بانکداری است، تشریح کرد: در این حوزه شرکت یکی از مجموعه‌های مطرح بوده و تامین کننده CORE اکثر بانک‌های خصوصی است؛ همچمین در آینده باید تمام سیستم بانکی IT محور شود. اگر حتی بانک حذف شود بانکداری همیشه وجود دارد. از برنامه شرکت می‌توان به ارائه سیستم‌های مبتنی بر بانکداری به بانکها و مشتریان، ارائه سرویس‌های بهتر و بروزتر و در نهایت حذف شعبه در آینده اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاران تک وستا در پاسخ به سوال برنامه افزایش سرمایه توسن گفت: با توجه به سود انباشته شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین بدون شک در سال مالی جاری برنامه افزایش سرمایه خواهیم داشت که در مجمع فوق العاده به اطلاع عموم می‌رسد.

وی سخنان خود را چنین به پایان رساند: به عنوان سهامدار عمده ( شرکت سرمایه گذاران تک وستا) و حقوقی بی شک همانطور که تا به حال نشان داده شده است حمایت لازم از سهم از جانب سهامدار عمده صورت می‌گیرد و تلاش می‌شود که سرمایه گذاران بازدهی مطلوب را داشته باشند و اطمینان می‌دهیم که از متضرر شدن سهامدران جلوگیری کنیم.

کد خبر 445878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =