افتتاح خطوط تولید پگاه با توان متخصصان داخلی قابل تقدیر است

افتتاح خطوط تولید با تکیه بر توان متخصصان داخلی شرکت قابل تقدیر و نشانگر عزم جهادی در این مجموعه است.

علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت پگاه تهران و در جمع شوراهای اسلامی کار صنایع شیر ایران و شرکت‌های گروه با اعلام این مطلب افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همکاری در جبهه اقتصادی داریم تا شاهد جهش و رونق اقتصادی روزافزون باشیم.

او تصریح کرد: برای تحقق این موضوع نیاز داریم افق دید را گسترش داده و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها دغدغه‌های پیش روی جامعه کارگری را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی در صنایع شیر ایران افزود: با ایجاد انگیزه مضاعف در محیط کاری امروز شاهد افتتاح خطوط تولید جدید با توان متخصصان داخلی این مجموعه هستیم.

معاون وزیر در حوزه اشتغال تاکید داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر شورای عالی اشتغال تلاش می‌کند که با کمک سایر وزارتخانه ۱ میلیون ۸۵۰ هزار شغل که هدف سال ۱۴۰۱ شورای عالی اشتغال است، برآورده شود.

رعیتی فرد هدف از حضور در پگاه را، بررسی اجرای قانون کار در زیر مجموعه‌های وزارتخانه و آشنایی بیشتر با دغدغه‌های کارگری دانست، تا با همکاری تشکل‌های کارگری مسائل مرتفع شود.


بیشتر بخوانید:

کردستان عراق، خواستار محصولات پگاه


عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به اهمیت تشکل‌های کارگری در رفع مسائل پیش روی کارگران افزود: با توجه به اینکه این تشکل منتخب جامعه کارگری است، این انتظار می‌رود که فرهنگ کار توسط این تشکل ارتقاء یابد.

او تصریح کرد: اثر بخش بودن در حوزه مسئولیت کاری با روحیه ایثارگری و کار جهادی ممکن می‌شود و در این راستا لازم است همه همکاران در بخش‌های مختلف عزم جدی داشته باشند.

حامد خدابخش پور مدیر امور اداری و منابع انسانی صنایع شیر ایران نیز با اشاره به دستاوردهای صورت گرفته در حوزه منابع انسانی تاکید کرد: این اقدامات با حمایت‌های مدیرعامل صنایع شیر ایران و اعتقاد وی به ارزش گذاری منابع انسانی انجام شده است.

محمد مرجانی نماینده منتخبین شورای اسلامی کار شرکت‌های تابعه و نماینده مدیرعامل صنایع شیر ایران در امور منابع انسانی و رفاهیات شرکت‌های تابعه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفاهیات کارگری افزود: با تعاملات مناسب مدیرعامل صنایع شیر ایران و با همفکری با شورای اسلامی کار شرکت‌های گروه اقدامات در راستای تکریم منابع انسانی بیش از گذشته انجام شده است.

موضوعات بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، تسهیلات کارگری، مسائل پیش روی تشکل‌های کارگری از جمله محورهای این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ‌(پگاه‌)، بازدید از خطوط تولید و دیدار و گفت‌وگو با کارگران و نشست رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این نشست بود.

کد خبر 445666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =