این بانک ها بدون ضامن ۱۰۰ میلیون وام می‌دهند

رئیس جمهور هفته گذشته دستور داد که نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را به‌گونه‌ای تغییر دهند تا مردم بتوانند بر مبنای اعتبارسنجی تسهیلات خُرد را آسان‌تر دریافت کنند.

به گزارش صدای بورس، وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی از آغاز پرداخت بدون ضامن تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه خبر داد.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارائی در این توئیت نوشت: الوعده وفا؛ با بخشنامه وزارت اقتصاد و پیرو جلسه هفته قبل آقای رئیس‌جمهور، بانک‌های زیرمجموعه این وزارت مکلف شدند تسهیلات زیر ۱۰۰میلیون تومان افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) را “بدون ضامن” انجام دهند.


بیشتر بخوانید:

کدام وام‌ها پرداخت می‌شود؟

یکی دیگر از دارایی‌های ایران وصول شد


به گزارش تیتر کوتاه، رئیس جمهور هفته گذشته در نشست با تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانک‌های دولتی و خصوصی به بانک‌ها دستور داد که نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را به‌گونه‌ای تغییر دهند تا مردم بتوانند بر مبنای اعتبارسنجی تسهیلات خُرد را آسان‌تر دریافت کنند.

کد خبر 445494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 1 IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    باور کردنی نیست کدام بانک نام ببرید می گویند همان که تصویب کرده خود می پردازد از بانک رفاه سئوال شد گفت اصلا پرداخت وام نداریم
  • مجید دهقان IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    عالی