زمزمه‌هایی درباره همسان‌سازی حقوق فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه در هفته گذشته، در جلسه هیأت دولت، از سوی ریاست محترم جمهوری بر همسان سازی پرداخت حقوق در دستگاه‌ها تأکید شده است.

به گزارش صدای بورس، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در خصوص تفاوت بین رتبه بندی و همسان سازی تصریح کرد: «رتبه بندی» با «همسان سازی» متفاوت است، «طرح همسان سازی» برای برقراری عدالت در پرداخت‌ها صورت می‌گیرد؛ درحالی که «رتبه بندی» برای کیفیت‌بخشی به نظام تعلیم و تربیت است و برای رقابت درون گروهی انجام می‌شود و ما به ازای اقتصادی هم دارد؛ زیرا هرچه کیفیت آموزش و پرورش ما بیشتر باشد تولید ناخالصی ما بیشتر می‌شود و شاخص‌های توسعه سرمایه انسانی بیشتر شده و محرومیت‌های ما کمتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس عرضه می‌شود


وی گفت: چون پیشرفت و آبادانی کشور از مسیر آموزش و پرورش خواهد گذشت و آموزش وپرورش در هر نظامی پایه است و مقام معظم رهبری فرمودند: که آموزش و پرورش قاعده نظام است. سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، بیش از آنچه تصور می‌کنید، بازگشت پذیر است و «نظام رتبه‌بندی» در واقع کلید اصلی این کار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وزیر آموزش و پرورش در مورد طرح همسان سازی در دولت گفت: خوشبختانه در هفته گذشته، در جلسه هیأت دولت، از سوی ریاست محترم جمهوری بر همسان سازی پرداخت حقوق در دستگاه‌ها تأکید شده است و سازمان امور استخدامی کشور، باید این امر را در مدت زمان کوتاه وبه سرعت عملیاتی کند.

کد خبر 445099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =