« تاصیکو » تفاهم نامه همکاری امضا کرد

تفاهم نامه همکاری مشترک میان هلدینگ صدر تامین و هلدینگ معدنی غدیر با هدف اجرای پروزه های ارزشمند و اقتصادی در مسیر تحقق شعار سال امضا شد.

به گزارش صدای بورس، تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور غلام رضا سلیمانی، سید ابوتراب فاضل مدیران عامل این ۲ شرکت و معاونین و مدیران تاصیکو و غدیر امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم نامه بهره مندی از پتانسیل های موجود هر ۲ مجموعه و تعریف پروژه های ارزشمند و اقتصادی در مسیر تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" با ایجاد هم افزایی در حوزه های فنی، تخصصی، تامین بلند مدت مواد اولیه و ایجاد ارزش افزوده برای هر ۲ هلدینگ است.


بیشتر بخوانید:

برگزاری کمیته سرمایه گذاری هلدینگ صدرتامین


براساس مندرجات، موضع های اصلی این تفاهم نامه شامل همکاری های مشترک در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی با تمرکز بر آهن، مس و طلا، احداث کارخانه تولید ورق های الکتریکی، سیلیکونی و آلیاژی ویژه، مشارکت در احداث کارخانه اسید فسفریک و مشارکت در انجام پروژه های دانش بنیان مطابق با استراتژی های ۲ مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی تاصیکو، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری شستا است و پیشتر تفاهم نامه های همکاری با دیگر دستگاه ها در راستای توسعه و کسب ارزش افزوده برای ذینفعان و سهام داران به امضا رسانده است.

کد خبر 444573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =