استخدام مسئول دفتر

یک نهاد مالی در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • شرایط تخصصی: تایپ، تسلط کامل به نرم افزارهای آفیس، مسلط به نکته برداری از جلسات و نگارش صورتجلسه
  • شرایط اداری: آشنا به امور اداری، داشتن روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار، منظم و دقیق، داشتن روحیه همکاری بلند مدت
  • سابقه فعالیت: الزامی نیست
  • سایر شرایط: فعالیت به صورت تمام وقت

رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

globalmail124@gmail.com


بیشتر بخوانید:

استخدام مدیر پذیرش اوراق

استخدام تحلیلگر بنیادی

استخدام نیروی خلاق در زمینه تولید محتوا

استخدام کارشناس عرضه پذیرش

استخدام معامله‌گر اوراق بهادار

کد خبر 443996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =