لحظه به لحظه با بازار ۱۱ دی ۱۴۰۰

در هفته‌ای که گذشت اکثر بازارها در تعادل بودند.

به گزارش صدای بورس؛ در هفته‌ای که گذشت اکثر بازارها در تعادل به سر بردند، در میان چهار بازار سهام، دلار، طلا و سکه، تنها بازار سهام بود که با روندی مثبت کار خود را پایان داده و نزدیک سه درصد رشد را به ثبت رسانده است.


۱:۱۰

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۵۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۶درصد یعنی ۶۵۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۸درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»، «هتل و رستوران» و «پیمانکاری صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد فولاد، فملی و شپدیس لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به بهپاک، ثاباد و فپنتا معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۳۲میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی صنعتی بهپاک با برتری چهار میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۰۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۳۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۳۰

فنی و مهندسی ها با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند. در این میان خفولا و تپولا نمادهای پرعرضه گروه اند.


۱۱:۳۱
زراعتی ها نیز با برتری خریداران با گرایش مثبت  داد و ستد می شوند. در این میان سیمرغ، زفکا، زگلدشت و آبین منفی و متعادل معامله می شوند.
 


۱۱:۳۰

در این دقایق با استقبال خریداران خودرو نیز از کف قیمتی خود فاصله گرفت.


۱۱:۱۵

در این دقایق شاهد بهبود تقاضا در خساپا هستیم و خپارس با استقبال خریداران با گرایش مثبت معامله می شود.


۱۱:۱۰
کاشی و سرامیکی ها با گرایش منفی داد و ستد می شوند. در این میان کترام و کصدف مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۱:۱۰
در میان افت قیمت رایانه ای ها مداران، مفاخر، سپ و رکیش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۱:۰۷

کانه های فلزی نیز با فشار فروش یکپارچه منفی داد و ستد می شوند.


۱۱:۰۰
قندی ها نیز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند. در این میان قنیشا و قتربت با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. قچار، قصفها، قلرست، قهکمت، قشهد و قپیرا نیز نمادهای پرتقاضای گروه اند.


۱۰:۵۵
در میان افت قیمت بیمه ای ها اتکای، میهن، ما، پارسیان، بنو، وآفری و آرمان مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.ورازی نیز تک نماد پرتقاضای گروه است.


۱۰:۵۰

خودرو با قدرتنمایی فروشندگان در کف قیمتی خود به صف نشست. خساپا و خگستر نیز در نزدیکی کف قیمتی خود داد و ستد می شوند.


۱۰:۳۰

بانکی ها نیز با قدرت نمایی فروشندگان با گرایش منفی داد و ستد می شوند. نمادهای وتجارت، وبصادر، وبملت، وپارس، وگردش، ونوین، سمایه، وپاسار، وشهر، وملل، سامان، وکار و وخاور نیز با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند. در این میان وزمین با گرایشی مثبت همراه است. وسالت نیز پرتقاضا در سقف قیمتی خود به صف نشست.


۱۰:۲۲
بیشترین حجم معاملات:
خودرو ۱۶۳ میلیون سهم
خپارس ۱۱۸ میلیون سهم
خساپا ۵۶ میلیون سهم
خگستر ۴۸ میلیون سهم
وسکرد ۳۵ میلیون سهم


۱۰:۱۸
اطلاعات بازار:
شاخص کل ۱,۳۸۹,۹۸۲     
۷۳۲۸.۹۰ واحد منفی
ارزش بازار ۵۵,۶۹۸,۱۲۴ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۰,۶۶۰ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۹۹۶  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فولاد ۱۹۰۰ واحد منفی
خودرو ۵۴۹ واحد منفی
وغدیر ۵۲۰ واحد منفی
شبندر ۵۰۲ واحد منفی
شپنا ۳۱۳ واحد منفی
فارس ۲۸۶ واحد منفی
شتران ۲۷۵ واحد منفی


۱۰:۰۷
فلزات اساسی امروز با گرایش منفی و متعادل نوسان قیمت را تجربه می کنند. نمادهای فولاد، ذوب، فسرب، فخوز، فاسمین، فجر، فروس، فسبزوار، فسپا، فروی، کاوه، فگستر، فباهنر، هرمز و فلوله  با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان فجهان، کویر، فنوال، فپنتا و فمراد نیز مثبت و متعادل معامله می شوند.فسازان، وسدید، فنفت و فافق نیز نمادهای پرتقاضای گروه اند.
 


۹:۴۸
شیمیایی ها در غیاب نوری همسو با دیگر گروه ها با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای پترول، شگویا، فارس، شفن، آریا، شاراک، تاپیکو، بوعلی، شصدف ،شیران، پارس، کرماشا و خراسان با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. شسینا، زاگرس، شپاکسا و زاگرس نیز نمادهای پر عرضه گروه اند. در این میان کلر، شلرد، وپترو و شپارس نیز مثبت و متعادل معامله می شوند.شرنگی و شتوکا نیز نمادهای پرتقاضای گروه اند.


۹:۳۴
خودرویی ها نیز امروز با گرایش منفی افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، خبهمن، خزامیا، خزر، خمحرکه، ختوقا، خرینگ، خوساز، خمهر، خاهن و خمحور با گرایش منفی و متعادل  داد و ستد می شوند.خنصیر، ختور، خاذین و خکمک نیز نمادهای پر عرضه گروه اند. در این میان خکرمان، خدیزل و خپارس نیز مثبت و متعادل معامله می شوند. خاور، خکاوه و خعمرا نیز نمادهای مورد توجه گروه اند.


۹:۲۳

نفتی ها با قدرت نمایی فروشندگان یکپارچه منفی داد و ستد می شوند. نمادهای #شپنا، #شبندر، #شتران، #شبریز، #شسپا، #شاوان، #شبهرن، #شنفت، #شرانل و #شراز با گرایش منفی همراه اند، در این میان #شزنگ نیز تک نماد پر عرضه گروه است.


۹:۱۸

بازار در اولین روز هفته با برتری فروشندگان با گرایش منفی آغاز به کار کرده است.
 


۸:۵۵

🔹برترین‌های تقاضای بورس
قهکمت
فجام
قشهد

🔹بیشترین عرضه بورس
وسخوز
وسرضوی
وسخراج

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
زقیام
سپیدما
قچار

🔹بیشترین عرضه فرابورس
سدبیر
شگامرن

کد خبر 443988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =