لیست قیمت دوربین مداربسته / نکات طلایی در خرید دوربین

امروزه دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری در تمامی مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح کشور وجود دارد.

به گزارش صدای بورس، از آنجایی که آمار جرم و سرقت در سرتاسر کشور رو به افزایش است، افراد به دنبال نصب سیستم امنیتی و نظارت تصویری هستند تا از تصاویر ضبط شده توسط آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک و پیگیری جرم‌های مختلف استفاده کنند. میزان درخواست و تقاضای خرید سیستم نظارت تصویری به قدری بالا است که هر روز شاهد افزایش قیمت دوربین مداربسته در بازار ایران هستیم.

با توجه به اینکه تمامی برندهای معتبر تولیدکننده دوربین مداربسته در کشورهای خارجی فعالیت می‌کنند، لیست قیمت معینی برای این دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار نگرفته است؛ زیرا هر لحظه امکان افزایش یا کاهش قیمت دوربین مداربسته وجود دارد. از این رو، ناآگاهی افراد در خرید دوربین مداربسته به وسیله‌ای برای کلاهبرداری برخی فروشندگان تبدیل شده است. برای اینکه آگاهی عموم مردم در مورد قیمت دوربین مداربسته را افزایش داده و بازار سیستم‌های نظارتی را برای آن‌ها امن‌تر سازیم، این مطلب را به شرح قیمت دوربین مداربسته در بازار ایران اختصاص داده‌ایم.

لیست قیمت دوربین مداربسته / نکات طلایی در خرید دوربین

قیمت انواع دوربین مداربسته

همان طور که می‌دانید، انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته در بازار ایران وجود دارد. هرکدام از این دوربین‌ها از قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی برخوردار هستند و طبیعتا کیفیت و کارایی آن‌ها نیز تفاوت‌هایی دارد. تمامی این تفاوت‌ها، عواملی هستند که باعث افزایش یا کاهش قیمت دوربین مداربسته در بازار می‌شوند و باید همواره به آن‌ها توجه داشت. به صورت کلی، تنها می‌توان رنج قیمت نوع خاصی از دوربین‌های مداربسته را اعلام کرد؛ زیرا فاصله قیمت در انواع مختلف آن، اجتناب‌ناپذیر است. در ادامه، رنج قیمت انواع دوربین مداربسته را برایتان شرح می‌دهیم.

  • قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه

منظور از دوربین مداربسته تحت شبکه‌، دستگاه‌های نظارت تصویری است که می‌توان با آن‌ها به یک شبکه متصل شد. زمانی که یک سیستم نظارتی تحت شبکه امنیت یک مکان را زیر نظر داشته باشد، عموما از دوربین مداربسته تحت شبکه در آن استفاده می‌کنند. جالب است بدانید این دوربین‌های مداربسته امکان نظارت آنلاین به مکان را در اختیار فرد می‌گذارند و قابلیت‌های فراوانی در این حوزه دارند.

رنج قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه، بسیار گسترده است؛ به طوری که افراد علاقمند به خرید دوربین مداربسته تحت شبکه، با هر مقدار بودجه‌ای قادر به رفع نیاز خود و تهیه دستگاه مناسب خواهند بودُ. امروزه پایین‌ترین میزان قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۱۰۰ میلیون تومان ادامه دارد. البته شایان ذکر است دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بالای ۲۰ میلیون تومان، فقط برای ثبت جرایم رانندگی و خیابانی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی خریداری می‌شوند و کاربرد چندانی برای شما ندارند. پرشیا سیستم به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی واردات دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران شناخته می‌شود.

  • قیمت دوربین مداربسته آنالوگ

یکی از پرکاربردترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار ایران، دوربین مداربسته آنالوگ است. این دوربین که فقط توانایی ضبط و ثبت تصاویر را دارد، از صرفه اقتصادی بسیاری مناسبی برخوردار است. البته باید توجه داشت که ضبط ویدئویی و ذخیره تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ، تنها با استفاده از سیستم ضبط امکان‌پذیر خواهد بود. در صورتی که بخواهید از این دوربین‌ها به نحو احسن استفاده کنید، باید به فکر خرید سیستم ضبط ویدئویی و ذخیره تصاویر نیز باشید.

رنج قیمت دوربین مداربسته آنالوگ، در حد دوربین‌های مداربسته تحت شبکه نیست؛ زیرا این دوربین‌ها معمولا به باصرفه و اقتصادی بودنشان شناخته می‌شوند. امروزه امکان خرید دوربین مداربسته آنالوگ با ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد. البته اگر بخواهید بهترین دوربین مداربسته آنالوگ بازار را برای خود خریداری کنید، باید بودجه‌ای در حدود ۱۰ میلیون تومان برای هر دوربین در نظر بگیرید. در حال حاضر امکان بررسی و تحلیل مشخصات فنی دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن در وبسایت پرشیا سیستم وجود دارد.

  • قیمت دوربین مداربسته PTZ

یکی از جدیدترین انواع دوربین مداربسته که اخیرا به بازار جهانی عرضه شده، دوربین مداربسته PTZ است که با نام لنز چرخان نیز شناخته می‌شود. بزرگ‌ترین مزیت رقابتی این دوربین مداربسته، امکان چرخیدن لنز و تغییر جهت نگاه آن است که اهمیت بسیاری برای افراد دارد. با این وجود، دیگر موقعیت قرارگیری دوربین مداربسته اهمیت چندانی ندارد؛ زیرا این دوربین می‌تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد و زاویه دید خود را تغییر دهد. این امکانات، دلایلی محکم هستند که قیمت دوربین مداربسته PTZ را توجیه می‌کنند.

البته بر خلاف تصورات، قیمت دوربین مداربسته PTZ چندان هم نامعقول نیست؛ بلکه گران‌ترین دوربین مداربسته PTZ در بازار، قیمتی در حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون دارد که مطمئنا برای شما کاربردی نخواهد بود. اگر شما به دنبال خرید این دوربین مداربسته هستید، توصیه می‌شود دوربین مداربسته هایک ویژن را اولویت اول خود قرار دهید. همواره امکان خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته PTZ از کارشناسان پرشیا سیستم وجود دارد.

لیست قیمت دوربین مداربسته / نکات طلایی در خرید دوربین

نکات طلایی در خرید دوربین مداربسته

همان طور که انتظار می‌رود، بازار دوربین مداربسته نیز همانند تمامی کالاهای دیجیتال دیگر در حال پیشرفت است. در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان بزرگ دوربین مداربسته همچون هایک ویژن موفق به ابداع و افزودن برخی قابلیت‌های جدید قابل توجه در محصولات خود شده‌اند. داشتن شناخت مختصر و اطلاعاتی کوتاه از این امکانات، کمک بزرگی به شما خواهد کرد تا دوربین مداربسته مناسب را برای خود بخرید. در ادامه، ۲ نکته طلایی در این مورد را برایتان شرح خواهیم داد.

  • قابلیت زوم و وضوح تصاویر دوربین مداربسته را جدی بگیرید!

در فضاهایی که فاصله زیادی میان دو دیوار در طرفین وجود دارد، مطمئنا یک دوربین مداربسته ضعیف قابلیت تشخیص اجسام و افراد در بخش میانی این فضا را نخواهد داشت. برندهایی چون هایک ویژن اخیرا موفق شده‌اند که قدرت زوم ۲۵ برابری را به دوربین مداربسته DeepInView هایک ویژن بیفزایند. اگر کمی در مورد این دوربین مداربسته تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که چقدر می‌توانند برای سیستم نظارتی منطقه کاربردی و مفید باشند.

در صورتی که مکان مورد نظرتان فضایی باز دارد و دو دیوار طرفین آن با فاصله زیادی از یکدیگر قرار گرفته‌اند، توصیه می‌شود توجه ویژه‌ای به قابلیت زوم دوربین مداربسته داشته باشید؛ زیرا این نقطه ضعف می‌تواند موجب وجود نقاط کور فراوان در دید دوربین شود.

  • نوع دوربین مداربسته، اهمیت بیشتری نسبت به قیمت دوربین مداربسته دارد.

در مواقعی که مکان بدون سیستم نظارتی بوده و از امنیت کافی برخوردار نیست، فرد از صرف هزینه برای خرید سیستم نظارت تصویری و امنیتی نباید دریغ کند؛ زیرا اگر دزدی و سرقت در مکان اتفاق بیفتد، مطمئنا میزان ضرر بسیار بیشتر خواهد بود. پس قبل از اینکه به فکر کاهش هزینه و قیمت دوربین مداربسته باشید، دوربین مداربسته مورد نیازتان را خریداری کرده و امنیت کامل را برای مکان فراهم کنید.

  • خرید خود را از منبع معتبر و قابل اعتماد انجام دهید.

امروزه به دلیل افزایش تعداد تقاضاکنندگان سیستم نظارتی، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های بسیاری در سرتاسر ایران تاسیس شده‌اند تا این تجهیزات را میان مشتریان عرضه کنند. البته با تحقیق و پرس‌وجویی مختصر می‌توان متوجه شد که هیچ‌کدام به قدر کافی قابل اعتماد و معتبر نیستند.

لیست قیمت دوربین مداربسته / نکات طلایی در خرید دوربین

پرشیا سیستم؛ نمایندگی معتبر دوربین مداربسته

در این مطلب، تمامی اطلاعات ارزشمند از قیمت دوربین مداربسته را در اختیارتان قرار دادیم. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات نظارت تصویری هستید، می‌توانید از خدمات بی‌نظیر مجموعه پرشیا سیستم استفاده کنید. این شرکت که از سال‌های گذشته نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران را در اختیار دارد، توانسته خود را به عنوان معتبرترین شرکت خدماتی حوزه سیستم امنیتی معرفی کند.

کد خبر 443534

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =