تولید گروه ملی فولاد باید به ماهانه  ۱۰۰ هراز تن برسد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی «وبانک» به همراه عباس باباگل‌زاده، معاون امور شرکت‌ها در سفری ۲ روزه به استان خوزستان از کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد، بابک سعیدی پس از بازدید از کارخانجات و بخش‌های مختلف شرکت در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران گروه ملی گفت: کار در استان خوزستان جزو موهبت‌های الهی است و این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود، پس ضروری است همه مدیران، دست‌اندرکاران و کارکنان گروه ملی این فرصت را مغتنم بشمارند و با تمام توان در پی رفع موانع تولید و اعتلای نام شرکت معظم گروه ملی باشند.

‎وی افزود: مشکلات گروه ملی برکسی پوشیده نیست. از امروز تمام توان، امکانات و اختیاراتی که داریم برای افزایش تولید گروه ملی به کار خواهیم گرفت.

‎سعیدی با توجه به ماموریت جدید «وبانک» گفت: توصیه صریح، اکید و فوری جناب آقای دکتر فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به اینجانب این بود که در کمترین زمان ممکن مشکلات و کاستی‌های موجود در گروه ملی مرتفع گردد تا به اهداف‌مان که افزایش تولید است،‌ دست یابیم.

وی افزود: مسائل داخلی شرکت مثل برنامه‌ریزی فنی، راهبردی، طرح و توسعه و منابع انسانی به عهده تیم مدیریتی است و انتظار می‌رود مدیران گروه، توان چندبرابری و همتی مضاعف در برنامه‌ریزی و اجرا داشته باشند.

‎مدیرعامل گروه توسعه ملی با اشاره به اینکه خوزستان هنوز در جنگ است اما این بار جنگ اقتصادی و جنگ تولیدی محسوب می‌شود، گفت: توقع ما از همه بخش‌ها و قسمت‌های تولیدی، بازرگانی و پشتیبانی این است که با استفاده از راهبردهای حضور در جنگ تولیدی به عنوان فرماندهان میدان انجام وظیفه کنند. مهمترین هدف و انتظار این است که با استفاده از ظرفیت مقامات استانی و دارایی‌های موجود مثل پرسنل پرتلاش‌، دانش فنی و موقعیت جغرافیایی استراتژیک صادراتی و حمایت و پشتیبانی گروه توسعه ملی، تولید ماهانه شرکت به ۱۰۰‌ هزار تن برسد. ‎وی افزود: در آینده نزدیک امیدواریم پس از بررسی وضعیت مالی شرکت و حل‌وفصل مشکلات مالی و تغییرات محسوس در وضعیت معیشتی کارکنان شاهد توسعه شرکت و نهایتا تحول گروه ملی باشیم.

‎سعیدی در پایان گفت: ما به منطقه خوزستان دین داریم. انشاءالله به برکت وجود ۵۸ شهید شرکت و ۲ شهید گمنام و با برنامه‌های مدون و استراتژیک و با حمایت و پشتیبانی گروه توسعه ملی و همت تیم مدیریتی گروه ملی، به نقطه اوج خواهیم رسید.

در جریان این بازدید، نادر جعفر یوسفی، مدیرعامل گروه ملی به بیان مشکلات شرکت پرداخت و گفت: فرسودگی برخی تجهیزات و کمبود قطعات یدکی، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش جهت تامین مواد اولیه متناسب با ظرفیت تولید و نحوه دسترسی به مواد اولیه، بدهی‌های بانکی، مسدود بودن حساب‌ها، بدهی‌های مالیاتی، تامین اجتماعی، برق، گاز و سایر بدهی‌های کلان که مربوط به سال‌های گذشته بوده و ما وارث آن هستیم، از موانع اصلی افزایش تولید به شمار می‌آیند. بدون حمایت و همراهی سهامدار و گروه توسعه ملی، بهبودی وضع شرکت با مشکل مواجه خواهد شد. البته امیدواریم بانک ملی به عنوان سهامدار گروه ملی با حمایت خود بزرگترین مشکل ما که تامین سرمایه در گردش است را حل کند تا به اهداف تعیین‌شده در گروه دست یابیم.

گفتنی است، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، با سابقه‌ای بیش از نیم‌قرن در تولید محصولات فولادی و نوردی، یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین کارخانه‌ها در بازارهای داخلی و صادراتی است که بانک ملی ایران در راستای سیاست‌های کلان خود، مدیریت این شرکت را به شرکت گروه توسعه ملی «وبانک» واگذار کرده است.

کد خبر 443513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =