هدفگذاری برای افزایش دارایی‌ها و انتشار اوراق بدهی

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت صدور و ابطالی، صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی، صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی، صندوق سرمایه‌گذاری شاخصی و صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت قابل معامله نوبت دوم از دیگر برنامه‌های آتی شرکت است.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تامین سرمایه دماوند برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد. حجت الله انصاری، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: در سالی که گذشت درآمد عملیاتی ۷۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی کسب کردیم که بر این اساس و از محل سود سرمایه‌گذاری‌ها ۶۵۵،۸۳۲ میلیون ریال، از محل درآمد تعهد پذیره نویسی ۲۵،۰۰۰ میلیون ریال، از محل بازارگردانی ۲۵،۷۹۹ میلیون ریال، از محل مدیریت صندوق‌های سرمایه ۲۲،۴۸۲ میلیون ریال درآمد داشتیم.
وی تاکید کرد: این شرکت موفق به کسب رتبه نخست تامین مالی شرکتی در سال جاری شده و در حال حاضر ۴چهار صندوق سرمایه‌گذاری دارد، صندوق سرمایه‌گذاری سپید دماوند با نماد «سپید ما»؛ صندوق سرمایه‌گذاری سهامی اوج دماوند با نماد «اوج» که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده؛ صندوق اختصاصی بازارگردانی «لاجورد دماوند» و صندوق سرمایه‌گذاری مختلط «گنبد مینای دماوند» که به تازگی پذیره‌نویسی شد و به زودی نماد آن در فرابورس بازگشایی خواهد شد. وی در خصوص برنامه‌های آتی شرکت نیز گفت: افزایش دارایی تحت مدیریت در صندوق‌های تحت مدیریت و افزایش حجم انتشار اوراق بدهی از برنامه‌های آتی شرکت است.
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه دماوند ادامه داد: همچنین تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت صدور و ابطالی، صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی، صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی، صندوق سرمایه‌گذاری شاخصی و صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت قابل معامله نوبت دوم از دیگر برنامه‌های آتی شرکت است. وی افزود: توسعه خدمات ارائه شده در بخش مشاوره مالی، جذب و پرورش نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف، خرید ساختمان دفتر مرکزی، توسعه زیرساخت فن آوری اطلاعات در شرکت از دیگر برنامه‌های شرکت است. در ادامه سهامداران نسبت به تقسیم سود تصمیم‌گیری و به ازای هر سهم ۷۵ ریال سود تقسیم شد. همچنین موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب و موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد. حق الزحمه اعضای هیأت مدیره برای یک جلسه ۲۵ میلیون ریال تعیین شد و با این توضیح که پاداش هیأت مدیره به شخصیت حقوقی اعضای هیأت مدیره تعلق می‌گیرد، ۳۰۰۰ میلیون ریال به عنوان پاداش هیأت مدیره تصویب شد.


بیشتر بخوانید:


افزایش سرمایه در راه است
انصاری در پاسخ به پرسش سهامداری در خصوص زمان بازگشایی نماد در بازار دوم فرابورس گفت: صورت مالی مقایسه‌ای که از الزامات شرکت فرابورس برای انتقال نماد به بازار دوم بود، ۱۰ روز گذشته ارسال شد، در حال حاضر پیگیر آن هستیم که نماد در سریع ترین زمان ممکن به بازار دوم فرابورس منتقل شود.
انصاری در پاسخ به سهامداری در خصوص برنامه‌های آتی انتشار اوراق در شرکت گفت: نمی‌توانیم رقم دقیق را اعلام کنیم، اکنون ۴ پروژه به طور جدی در دستور کار است و رقم این پروژه‌ها عدد مناسبی است و نسبت به رقم موجود شاهد رشد خوبی در تامین مالی خواهیم بود. همچنین مدیر عامل تامین سرمایه دماوند در پاسخ به پرسشی در خصوص موجودی نقد شرکت در پایان سال مالی گفت: این وجوه ناشی از افزایش سرمایه بوده ‌که در مهرماه ثبت شد و به لحاظ قانونی تا زمان ثبت باید صبر می‌کردیم که در یادداشت‌های همراه صورت مالی نیز این موضوع افشا شده است.
همچنین مدیر عامل تماوند در پاسخ به پرسشی در خصوص تاسیس صندوق طلا نیز گفت: تاسیس صندوق طلا در برنامه است و مهمترین الزام برای تاسیس این نوع صندوق، داشتن صندوق سهمی با دارایی تحت مدیریت ۱۰۰ میلیارد تومان است که برای تاسیس صندوق طلا در تلاش هستیم. وی در خصوص خرید ساختمان شرکت نیز گفت: بر اساس آیین نامه‌های موجود در هیأت مدیره این موضوع در حال پیگیری و به محض قطعیت جزئیات آن افشا خواهد شد.
مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در خصوص برنامه افزایش سرمایه آتی شرکت نیز گفت: شرکت برنامه افزایش سرمایه در سال‌های آتی دارد که افزایش سرمایه آتی صرف افزایش کفایت سرمایه و افزایش قدرت و توان شرکت در فعالیت‌های جاری خود خواهد شد.

کد خبر 443478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =