فصل جدید توسعه اقتصادی با روابط تهران - آنکارا

روسای جمهور ایران و ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی خود بر همکاری مشترک و جدی در حوزه اقتصادی تاکید کردند و همکاری‌های منطقه‌ای تنها راه حل مشکلات منطقه دانستند.

به گزارش صدای بورس، دکتر رئیسی با تاکید بر اهمیت روابط تهران - آنکارا در زمینه اقتصادی و تجاری بین دو کشور خاطرنشان کرد: به زودی و با برگزاری اجلاس مشترک در تهران، توسعه همکاری‌ها وارد مرحله جدیدی می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به ملاقات‌ها و رایزنی‌های اخیر خود در سطح منطقه افزود: ما تاکید داریم مشکلات منطقه باید در درون کشورهای منطقه و با مشارکت فعال کشورها حل و فصل شود و نیازی به دخالت بیگانگان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در این گفتوگوی تلفنی همکاری‌های دو کشور به خصوص در زمینه اقتصادی و امنیتی را مهم دانست و گفت: اکنون ایده همکاری‌های مشترک در بین کشورهای منطقه حاکم شده است و سفرها و رایزنی‌های اخیر نشان از موفقیت آن دارد.

رئیس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر برگزاری نشست‌های مشترک همکاری بین تهران و آنکارا خاطرنشان کرد: در سفر آتی خود به تهران روابط دو کشور وارد فصل جدیدی از توسعه خواهد شد.

کد خبر 442707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =