«سپ» بالاترین تراکنش را به نام خود ثبت کرد

در آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان ، بالاترین تعداد تراکنش ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت شاپرک، موفق به کسب رتبه اول در تعداد کل تراکنش های آبان ماه ۱۴۰۰ شد.

براساس گزارش آبان ماه ۱۴۰۰ شرکت شاپرک، پرداخت الکترونیک سامان با سهم ۴۵/۲۰ درصدی از تعداد کل تراکنش های انجام شده، بالاترین سهم در تعداد تراکنش را در بین شرکت های پرداخت الکترونیک به خود اختصاص داد و با حفظ جایگاه خود همانند ماه گذشته بالاترین سهم در تراکنش های کارتخوان فروشگاهی را با پوشش ۲۰.۶۶ درصدی به ثبت رساند.


بیشتر بخوانید:

تحلیل ویژه نماد سپ/ دستور حمله برای بازپس گیری کانال صعودی میان مدت صادر شد؟


آخرین گزارش شرکت شاپرک حکایت از پیشتازی پرداخت الکترونیک سامان از سهم تعدادی تراکنش های موبایلی با پوشش ۳۵.۳۷ درصدی گزارش می دهد و از رتبه نخست پرداخت الکترونیک سامان با سهم ۲۰.۴۰ درصدی از بازار تراکنش های خرید نوید می دهد و در گزارش خود به افزایش ۶.۳۱ درصدی بازار مبلغ تراکنش های اینترنتی و پوشش ۴۵.۸۹ در بین شرکت های پرداخت الکترونیک و کسب رتبه نخست خبر می دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان، با پوشش ۴۱.۵۹ درصد از سهم بازار در بخش ابزار پذیرش موبایلی سهم عمده ای از بازار مبلغی تراکنش های این ابزار را پشتیبانی می کند.

کد خبر 442507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =