محصولات پتروشیمی جم مستقیما عرضه می‌شود

پتروشیمی جم امسال هم در نمایشگاه پلاست اوراسیا به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید الفین جهان حضور دارد.

به گزارش صدای بورس، سعید شیردل، مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم با اشاره به هدف از حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه گفت: این شرکت در راستای افزایش صادرات غیرنفتی و با هدف افزایش سهم خود از بازار ترکیه در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در خلال برگزاری نمایشگاه، جلسات فنی و تخصصی برگزار می‌شود و مشتریان و مصرف‌کنندگان بازار مراجعه و مسائل و چالش‌های دسترسی و خرید از پتروشیمی جم را مطرح می‌کنند.

شیردل ادامه داد: هفته گذشته طی برگزاری یک جلسه تندر موضوع فروش نمایشگاهی مطرح و بررسی شد که این مهم برای اولین بار اتفاق می‌افتد، و هیچ یک از شرکت‌های ایرانی تاکنون موفق به این کار نشده‌اند.

به گفته‌ی مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم، محصولات اصلی عرضه شده در بازار ترکیه شامل گریدLL۲۳۵F۶ ، پلی اتیلن سنگینBL۳ ، CRP۱۰۰، HD ۵۲۵۱۸ (پلی اتیلن سنگین گرید ۵۲۵۱۸)، گرید PE۱۰۰ نچرال و EX۵ است.


بیشتر بخوانید:

برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی جم


وی با اشاره به حضور پتروشیمی جم در بازارهای جهانی اظهار کرد: تا سال ۹۹ ترکیه سهم تقریباً ۲۰ درصدی در بازار فروش جم داشته که این میزان در هشت ماهه سال جاری به ۴۵ درصد رسیده است و امیدواریم در طول برگزاری نمایشگاه اوراسیا طی تعامل با مشتریان این سهم را از این بالاتر ببریم.

سعید شیردل ضمن برشمردن مزیت‌های بازار ترکیه عنوان کرد: نزدیک بودن ترکیه به ایران که از این رهگذر می‌توان محصول را سریع‌تر به مشتری رساند و پول هم به شکل نقدی دریافت می‌شود؛ همچنین بالاتر بودن قیمت در این بازار نسبت به بازارهای دیگر و اختلاف بین ۱۵ تا ۲۰ درصدی نسبت به بازار چین که این دو عامل باعث شده سود بیشتری از این بازار داشته باشیم.

مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی جم با بیان اینکه تفاوت نمایشگاه ترکیه بهبود قیمت‌ها است، گفت: امسال نقطه عطف حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه ۲۰۲۱ عرضه مستقیم (آزاد) و نمایشگاهی به عنوان یک استراتژی برای افزایش فروش بوده که برای اولین بار انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، نمایشگاه پلاست اوراسیای ترکیه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت پتروشیمی در سطح منطقه در زمینه محصولات پلیمری، صنعت، ماشین‌آلات و مواد خام مورد نیاز صنعت پلاستیک از ۱۰ آذرماه در استانبول آغاز شده و تا ۱۳ آذرماه ادامه دارد.

کد خبر 442477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =