موافقت رهبرانقلاب با استعفای آیت الله جنتی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی و تقدیر از زحمات ایشان؛ طی حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

به گزارش صدای بورس، متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشاء بصیرت‌افزائی و آرمانگرائی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه‌ی مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است. اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب میکنم.

انتظار میرود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ی راهنمایان بزرگ دینی، براساس تبیین و عمق بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد. این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هرچه بیشتر به آن اهتمام ورزد.

توصیه‌ی اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه‌ی دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است.

از خداوند متعال توفیقات ایشان را مسألت میکنم و مجدداً از آیت‌الله آقای جنتی تشکر مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای - ۸ آذر ۱۴۰۰

منبع: عصر ایران

کد خبر 442242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =