۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
جاده جدید طالقان مسدود شد

جاده جدید طالقان به علت نبود ایمنی کافی تا فروردین سال آینده مسدود شد.‌

به گزارش صدای بورس، فرماندار طالقان از بسته شدن جاده هشتگرد - طالقان که با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی در خرداد ۱۴۰۰ افتتاح گردیده بود تا پایان فروردین سال آینده خبرداد.

همچنین مدیر کل راهداری استان البرز با اشاره به اینکه زیر ساخت های محور هشتگرد – طالقان مناسب نیست، گفت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود شد.


بیشتر بخوانید:

واکنش الناز شاکردوست به بی‌آبی زاینده‌رود


گفتنی است جاده جدید طالقان به دلایل علائم ناکافی راهنمایی و رانندگی و ایمنی، عدم آنتن دهی موبایل، عدم وجود پایگاه اورژانس و هلال احمر، شیب زیاد و پیچ های غیر استاندارد، عدم وجود کافی گاردریل و خط کشی وسط و طرفین جاده، گردنه برف گیر و مه گیر و نبود دید کافی برای رانندگان و توقف عملیات ساخت تونل و نبود روشنایی در مناطق مه گیر به جاده مرگ معروف شده و در خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی، نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی، استاندار البرز، مدیرکل راه و شهرسازی البرز، فرماندار و امام جمعه طالقان پس از دو دهه انتظار مردم طالقان با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح گردید.

حال سوال اینجاست که مسئولان حاضر در مراسم افتتاح با علم به اینکه زیر ساخت های لازم در این جاده وجود ندارد، چگونه نسبت به افتتاح آن اقدام و جان مردم را در مدت ۷ ماه گذشته به خطر انداخته است.

کد خبر 442225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =