ارزش دلار کم نوسان باقی ماند

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم در دنیا کم نوسان باقی ماند.

به گزارش صدای بورس، پس از آنکه مقامات هنگ کنگی اعلام کردند تست کرونای دو مسافر بازگشته از آفریقا پس از چهار روز در حالی مثبت شده است که جواب تست نخست منفی بود، سازمان بهداشت جهانی بار دیگر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

آمریکا، اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر پروازها از مبدا کشورهای آفریقایی را تعلیق کرده اند. در بازار ارز نیز نگرانی از سویه جدید کرونا تمایل معامله گران را بار دیگر به سمت خرید ارزهای امن نظیر فرانک سوییس سوق داده است.


بیشتر بخوانید:


شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۶.۰۷۵ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می‌شود که شاخص دلار در این گزارشات، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگیت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۳ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۳ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۳۴ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۱ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۳ به ۱.۱۳۱ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۸ درصد کاهش به ۱۱۳.۳۴۵ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۴۰۳ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۹۳ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 442171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =