فردا حال بازار با انتشار اوراق چگونه است؟

حامد فقرایی گفت: بازار با دیدن شاخص یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی با واکنش منفی همراه شد و درنهایت امروز روندی مثبت داشت ولی در انتها روند منفی شد.

حامد فقرایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس:

بازار با دیدن شاخص یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی با واکنش منفی همراه شد و درنهایت امروز روندی مثبت داشت ولی در انتها روند منفی شد.
نکته مورد توجه بازار موضع بهتر سهم های کوچک نسبت به سهم های بزرگ بود با توجه روند کل هم وزن و شاخص کل وزنی ارزشی در نظر بگیریم عدد شاخص هم وزن دیروز نسبت به شاخص کل مثبت تر بود امروز هم کمتر منفی خورد در نتیجه این روزهای بازار برروی سهم های کوچک می‌چرخد

قیمت خیلی از سهم های کامودیتی پایه با توجه به کاهشی شدن کوتاه قیمت ارز روند منفی در بیش گرفت و بیشتر نتیجه این روند موتاثر از قیمت گذاری دستوری بود که آخر هفته قبل افزایش قیمت خودرو برگشت داده شد و افزایش نرخ در صنایع تورمی افزایش نرخ محتمل است.

می‌توان گفت بازار فردا در ادامه بازار امروز خواهد بود، به نظر می‌رسد که برخی از نمادها مثل "آپ" که با نرخ افزایش تراکنش مالی در سیستم بانکی مرتفع بشوند.

در دیگر شرکت ها برای نیمه اول می‌توان دید روند معاملات منفی و متعادل باشد و برای نیمه دوم بازار اگر بازارتا قبل از ساعت ۱۱ بهتر نشود معاملات قوت نگیرد همچنان منفی در آن ادامه دارد.

اما نشانه جمع شدن ایجاد شود شاخص می‌تواند نیود مقاومت یک میلیون ۴۵۰ هزار واحد را بدهد، اما احتمالی که وجود دارد نبود توان عبور شاخص از یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد است.

فردا عرضه اوراق دولتی هم داریم و نمی‌توان انتظار بازاری دلچسب را داشت.

کد خبر 441537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =