نامه به بهمن موتور جعلی است؟! / بورس کالا سکوت کرد

روابط عمومی گروه بهمن گفت: در خصوص عرضه خودرو هنوز هیچ تصمیمی در هیات مدیره و شرکت مبنی بر عرضه در بورس کالا گرفته نشده و آخرین فروش به صورت آنلاین بوده است.

به گزارش صدای بورس، نامه‌ای با سربرگ سازمان بورس و اوراق بهادار در حال وایرال شدن است. این نامه از طرف اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی و خطاب به بیوک علی مرادلو مدیرعامل شرکت گروه بهمن نوشته شده و از مدیرعامل این شرکت ارائه پاسخ صریح برای موافقت یا عدم موافقت برای عرضه ۲ محصول تولیدی شرکت بهمن موتور ( دیگنیتی و فیدلیتی ) است.
روابط عمومی شرکت گروه بهمن در گفت‌وگو با صدای بورس گفت: در خصوص عرضه خودرو هنوز هیچ تصمیمی در هیات مدیره و شرکت مبنی بر عرضه در بورس کالا گرفته نشده و آخرین فروش به صورت آنلاین بوده است.

مدیر روابط عمومی بورس کالای ایران نیز در خصوص این نامه گفت: در این خصوص اظهار نظر نمی‌کنیم و سازمان باید صحت آن را تایید یا تکذیب کند.

متن نامه به شرح زیر است:

جنب آقای بیوک علی مرادلو

مدیرعامل محترم شرکت گروه بهمن

با سلام و احترام

پیرو نامه شماره ۱۲۲۹۲۹۰۷ مورخ ۱۴۰۰۰۸۱۶ مبنی بر در خواست بررسی پذیرش و عرضه ۲ محصول تولیدی شرکت بهمن موتور( دیگنیتی و فیدلیتی) در بورس کالا و در راستای شفافیت در قیمت گذاری و استفاده از مزایای مالیاتی پذیرش در بورس کالا، تاکنون پاسخی از سوی آن شرکت به سازمان ارائه نگردیده است.

لذا خواشمند است دستور فرمائید موضوع در اسرع وقت بررسی و نتیجه به سازمان اعلام گردد.

نامه به بهمن موتور جعلی است؟! / بورس کالا سکوت کرد

کد خبر 441387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =