طرح هایی در انتظار سرمایه گذاری

رئیس هیات صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تأکید بر لزوم بر اولویت‌بخشی به تخصیص منابع به طرح‌های ملی گفت: صندوق‌های بازنشستگی نفت طرح‌های سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارند.

به گزارش صدای بورس، صندوق پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، عبدالحسین بیات روز دوشنبه (۱۷ آبان‌ماه) در نشست با مدیران شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی گفت: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ظرفیت مطلوبی در امور پیمانکار مهندسی و انجام طرح‌های خشکی و فراساحل دارد و این ظرفیت می‌تواند از مسیر رفع موانع پیش روی طرح‌های در حال اجرا و به دست آوردن پروژه‌های تازه، به‌طور کامل عملیاتی شود.

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در بعضی از طرح‌ها تعهدهای خود را اجرا کرده، اما ادامه کار مستلزم پرداخت نقدینگی از سوی کارفرماست بنابراین در این زمینه صندوق‌ها پیگیری لازم را می‌کنند.

به گزارش شانا، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: صندوق به عنوان یکی از سهامداران شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی، از این مجموعه با هدف وصول مطالبات و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها، حمایت می‌کند.

بیات درباره اهمیت طرح‌های شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی گفت: شماری از طرح‌های این شرکت که در انتظار پرداخت نقدینگی از سوی کارفرماست یا در امور حقوقی بعضی از شرکت‌ها قرارداد آنها معطل مانده، ملی ارزیابی می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت‌های کارفرما که خود به‌طور عمده نفتی هستند در این باره اهتمام داشته باشند زیرا تکمیل طرح‌های ملی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی به معنای تحقق درآمد بیشتر برای آنها و کشور است، از این رو باید برای تخصیص نقدینگی به طرح‌های در حال اجرا و شتاب‌بخشی به اجرای قراردادها، تمهیداتی اندیشیده شود.

کد خبر 441124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =