ریزش دارا و پالایش در نخستین روز هفته

صندوق پالایشی یکم و مالی یکم امروز با افت قیمت مواجه شدند.

به گزارش صدای بورس، امروز صندوق پالایشی یکم با ۲.۰۹ درصد افت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶۸ هزار و ۰۱۰ ریال رسید؛ دارایکم هم ۳.۲۹ درصد افت داشت.

در پایان دادوستد امروز، حجم معاملات صندوق پالایشی یکم ۲۰ میلیون و ۶۲۳ هزار و ارزش آن به ۱ میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۵۴۷ هزار رسید و به این ترتیب پالایش با افت قیمت همراه بود.

حقیقی ها با ۹۸.۰ درصد و قیمت ۲۰ میلیون و ۲۲۲ هزار و حقوقی ها با ۱.۹ درصد و قیمت ۴۰۰ هزار و ۴۰۰ ریال خریدار بودند. در مقابل حقیقی ها و حقوقی ها به ترتیب با ۹۳.۵ درصد و ۶.۴ درصد برگه سهم فروختند.

ریزش دارا و پالایش در نخستین روز هفته

دارایکم هم با افت همراه بود

دارا یکم هم امروز به قیمت نهایی ۱۰۶ هزار و ۷۸۰ ریال رسید. حجم معاملات این ای تی اف به ۷ میلیون و ۱۰۸ هزار و ارزش معاملات به ۷۵۸ میلیون و ۹۸۲ هزار رسید.

حقیقی‌های بازار با ۹۹.۸ درصد و حقوقی ها با ۰.۱ درصد خریدار و در مقابل حقیقی ها با ۹۴.۵ درصد و قیمت ۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و حقوقی ها با ۵.۴ درصد و قیمت ۳۷۴ هزار و ۴۳۹ ریال فروشنده بودند.

ریزش دارا و پالایش در نخستین روز هفته

کد خبر 440631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد نایب سالکی FR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    باسلام و احترام دولت دوازدهم سهام پالایش یکم را به قیمت بالاتر از ارزش واقعی خود واگذار نموده است با گذشت بیش یک سال سهامداران تقریبا ۳۳ درصد ضرر و زیان می‌کنند و مردم جامعه را برای اعتماد کردن به مسئولان کشور پشیمان کرده است‌...