چه میزان محصول در بورس کالا دادوستد شد؟

در هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال معامله شد.

به گزارش صدای بورس، در هفته منتهی به ۷ آبان ماه یک میلیون و ۷۱۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر در تالار پتروشیمی از کالاهای پرطرفدار هفته قبل بودند.

در هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۵۰ تن سیمان، ۳۰۲ هزار و ۹۷ تن فولاد، ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۴ هزار و ۴۷۵ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۳۸۰ تن مس، ۲۶۵ تن روی، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۶ کیلو گرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:


شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۳۱ هزار و ۴۵۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۸ هزار و ۵۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۱ هزار و ۹۹۶ تن مواد پلیمری، ۷۴ هزار و ۹۰۶ تن قیر، ۳۴ هزار و ۹۶۷ تن مواد شیمیایی، ۳۴ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۹ تن روغن پایه و ۳ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد.

به گزارش کالاخبر، همچنین ۱۱ هزار و ۲۹۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

کد خبر 440616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =