استخدام «مسئول دفتر مدیرعامل»

یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر مدیرعامل» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت کارگزاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • سابقه کار :حداقل ۵ سال
  • سابقه تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • سایر شرایط: دارای حسن سابقه، منظم، دارای روابط عمومی خوب و توانایی کار گروهی ،دارای ظاهری آراسته، متعهد و پیگیر، دقیق، دارای حس مسئولیت، توانایی استفاده از نرم افزارهای office، توانایی انجام چند کار هم زمان
  • لطفا رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

Broker.job۲۰۲۱@gmail.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 440345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =