پیش بینی بازار فردا شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰/ میان مدت روی این سهم‌ها حساب کنید

بازار هفته‌های پیش رو تا رسیدن به زمان گزارش‌های ۶ ماهه که از اوایل آبان شاهد حضور آنها بر روی کدال خواهیم بود به نظر شارپی نخواهد بود.

صدای بورس-مرضیه حیدری؛ روز پایانی هفته دوم مهرماه ۱۴۰۰ شاهد اتفاق مهمی در بازار سرمایه بودیم که انتخاب علی صالح آبادی به عنوان رئیس بانک مرکزی بود، وی سابقه ۹ سال ریاست بانک سازمان بورس را داراست که این انتخاب می تواند نقطه عطفی برای بازار سرمایه باشد و باید منتظر واکنش بازار سرمایه در هفته پیش رو نسبت به این انتخاب باشیم.

هادی نصیری، مدیرآموزش کارگزاری تدبیرگران فردا گفت:‌ در تحلیل شاخص کل در هفته جاری شاهد عبور آن از محدوده مقاومتی یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد و رسیدن آن به محدوده مقاومتی یک میلیون ۴۹۰ هزار واحد بودیم که راه همواری برای صعود می تواند داشته باشد.

وی افزود: همچنین شاخص هم وزن نیز پس از برخورد به حمایت ۴۱۵ هزار واحد شرایط صعودی به خود گرفته است و توانایی رسیدن تا ۴۴۰ هزار واحد در آن دیده می شود.

نصیری با این تحلیل از هفته معاملاتی گفت: اما بازار هفته های پیش رو تا رسیدن به زمان گزارشات ۶ ماهه که از اوایل آبان شاهد حضور آنها بر روی کدال خواهیم بود بنظر حرکت شارپی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد آرام روند صعودی را داشته باشد مگر اینکه نرخ دلار با کاهش شدید روبرو شود.


بیشتر بخوانید:


این فعال بازار سرمایه تاکید کرد: با توجه به گزارش های ۶ماهه و ماهانه ای که منتظر آنها هستیم برخی گروه‌ها مانند گروه سیمانی، پتروشیمی، پالایشی و قند و شکر شرایط صعودی خوبی را دارند.

وی ادامه داد: از شرکت هایی که می توانند برای خرید در میان مدت مناسب باشند، می‌توانیم به شپنا، شبندر، شتران، فارس، شبصیر، شپدیس، فملی، سشرق، سبجنو، قشهد اشاره کنیم.

کد خبر 439632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مدیران ارشد بانک ملت باهمدستی بازارگردان سهام این نمادرادرزیرقیمت بزخری می‌کنند چون پایان مدیریتشان نزدیک است می‌خواهند از سهامداران عمده این نماد باشند سهامداران خردسهامتان مفت نفروشید این بانک هیچوقت زیان ده نبوده و نخواهد شد
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    ضمن احترام به نظر کارشناس محترم صدای بورس،با توجه به وضعیت خاص پالایشی ها بقیه این سهمها رو بیشتر سهامداران نزدیک به ۲ ساله که دارند،با توجه به مدیریت سنتی که دارند به جز ضرر و زیان چه بلند،میان،کوتاه مدت هیچ خاصیت دیگری نداشته و نخواهند داشت... متاسفانه...لذا پیشنهاد میکنم با احتیاط بیشتری سهم معرفی کنید..مگر اینکه هدف خاصی داشته باشید
  • مال باخته بورس کزایی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    دروغ محضه.گول این کازینو رانخورید.فقط فکرچپاول اموال مردم هستیدوبس!!
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    کل سهامداران بدبخت آواره کردید تازه دارید میگید شیره جان بورس کشیده شده مگر بورس شیره مواد مخدر داره که کشیده بشه ؟! مردم آواره و بدبخت کردید کافیه دیگه چقدر دروغ و رانت حقه وزیر آبی رفتن
  • محمود غلامی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    استاد اینا راهزن هستند پالایشی رو گرون دادن به مردم چطور اینطور حالا هم ۲۰۰تومان مثبت میشه دزدی در روز روشن
  • رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    علی ابادی یا ولی هر کسی بیاد کار بورس تموم شده ۲سال هست ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هرخبری مثبت امده ولی همه ۸۰ درصد ضررهستند واگرکسی در بورس باقی بمانند ۵سال دیگه هم ضرر کردنند بورس بلند مدت نیست بورس در ایران سال نوری سود میده پولتان بی ارزش شد بیاید از بورس بیرون بس است
  • شلگلا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    یه فکری هم کاش برای ستران یا همان دزدان سیمان تهران میکردند.بیشتراز یک سال است که سهامدارانش در ۵۰ درصد زیان هستندوهیچکس نمیشه چرا افزایش سرمایه نمیدهد
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    فقط میگم‌الهی بچه هاشون یتیم و زنهاشان بیوه بشن دزدهایی که دار و ندارم را خوردن
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    لعنت به بورس ایران
  • صادق IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    بورس هر روز در ریزش است لطفا کارشناسان وعده خیالی به مردم ندهند کلاهبرداری از سهامداران همچنان ادامه دارد. اکثر سهامداران۵۰درصد زیان دیده اند.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    تورا خدا دیگه حرف بورس را نزنید ازهرچی بورسه بدمون اومد همیشه تو ضرریم مگه میشه؟