۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
دلار در مسیر عقب نشینی

برای دومین روز پی در پی ارزش دلار کاهش یافت.

به گزارش صدای بورس، تا پایان ماه آگوست متوسط نرخ بیکاری در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا به ۳.۶ درصد رسید که در مقایسه با ماه قبل ۰.۱ درصد کمتر شده است تا بدین ترتیب پایین ترین نرخ بیکاری آلمان در ۱۴ ماه اخیر به ثبت برسد.

در این مدت شمار افراد بیکار آلمانی با ۱.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفر رسیده و جمعیت شاغلان نیز در آلمان در این ماه با ۰.۴ درصد افزایش نسبت به ماه قبل به ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسیده است.

شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۴.۰۷۳ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است).

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۴ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۵۱ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۵۴ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۵۹ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۲۴ درصد کاهش به ۱۱۰.۰۸۱ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۷۶ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۴۷ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 439385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =