ماینرهای شرکت بورس، همچنان سرخط خبرها

شرکت بورس اوراق بهادار تهران درباره وجود ماینرها شفاف‌سای کرد.

به گزارش صدای بورس، داستان ماینرهای کشف شده در زیرزمین شرکت بورس همچنان حاشیه‌ساز است، از اعلام اینکه طرحی تحقیقاتی تا وجود و خرید این دستگاه‌ها با اطلاع هیات مدیره قبلی شرکت بورس.

بر این اساس شرکت بورس اوراق بهادار تهران درباره وجود ماینرها شفاف‌سای کرد.

در این شفاف‌سازی منتشره آمده است:

" پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود دستگاه استخراج رمزارز در شرکت بورس اوراق بهاد به استحضار می رساند با توجه به اخبار منتشره در خصوص برخی فعالیت‌های مغایر با موضوع فعالیت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، موارد ذیل را به استحضار سهامداران و ذینفعان محترم می‌رسانیم:

  1. در هیات مدیره وقت و هیات مدیره حاضر هیچگونه دستورجلسه یا مصوبه ای مبنی بر فعالیت در حوزه رمزارزها اعم از استخراج یا معاملات وجود نداشته است.
  2. تجهیزات خریداری شده بر اساس مصوبات کمیته ساختمان باعنوان "سرورهای پردازشگر مورد نیاز مرکز داده" بوده است که کاربرد چندگانه تجهیزات مذکور موجبات سوء استفاده از این ابهام و نهایتا قصور یا تقصیر مجریان را فراهم کرده که مراتب رسیدگی انضباطی به موضوع توسط هیات مدیره و نهاد ناظر در دست پیگیری است.
  3. یادداشت‌های همراه صورت‌های مالی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی موید آن است که اتفاق صورت گرفته بسیار محدود بوده و مطلقا مصداق "ضرر و زیان سهامداران" نیست.
  4. فعالیت صورت گرفته هیچ گونه خللی در روند عادی فعالیت و انجام وظایف بورس اوراق بهادار تهران و نیز روال عادی معاملات ایجاد نکرده است.
  5. هیات مدیره در حال بررسی‌ ابعاد اتفاق به وقوع پیوسته از زوایای فنی و مالی بوده که با شفاف تر شدن موضوع، موارد متعاقباً به اطلاع کلیه سهامداران و ذینفعان خواهد رسید.

  6. ماینرهای شرکت بورس، همچنان سرخط خبرها

کد خبر 439337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =