شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تغییر نام داد

شرکت "اطلاع‌رسانی و خدمات بورس" در پی تغییر اولویت‌های خود و تمرکز بر مقوله توسعه و آموزش، به شرکت "توسعه مدیریت و آموزش بورس" تغییر نام داد.

به گزارش صدای بورس، در پی تغییر نام شرکت، ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح شد و ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای توسعه مدیریت و راهبری به سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه، در کنار برگزاری انواع آزمون‌های تخصصی، در دستور کار شرکت قرار گرفت.

همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، با اهمیت یافتن بیش از پیش بازار سرمایه در فضای کشور و افزایش اقبال عمومی مردم به این بازار، شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در دور جدید مدیریتی خود در کنار ارائه خدمات توسعه مدیریت به سازمان و سایر ارکان، آموزش و فرهنگ‌سازی گسترده در سطح جامعه را در اولویت اصلی کار خود قرار داده و با برنامه‌ای جامع و مدون، همسو با جهت‌گیری سازمان بورس و اوراق بهادار، در این مسیر گام برمی‌دارد.


بیشتر بخوانید:


در همین راستا مقرر شده علاوه بر برنامه‌های پیشین شرکت در حوزه آموزش، سطح اثرگذاری و پیام رسانی به مخاطبان بازار سرمایه در سطوح مختلف ارتقا یابد. همچنین برنامه‌های جدی در دست اجرا است تا از طرق مختلف نظیر پلتفرم تعاملی آموزش آنلاین، طراحی بازی‌های متنوع با مفاهیم توسعه سواد مالی، بهره‌برداری گسترده از فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مجموعه متنوعی از کانال‌ها و ابزارهای دیگر، پیام‌های آموزشی در سطوح مختلف به سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری منتقل شود.

به گزارش روابط عمومی اطلاع‌رسانی و خدمات بورس ، امید می‌رود با برنامه‌های در دست اجرا و تمرکز بر مبحث آموزش، شاهد ارتقای سوادمالی در کشور باشیم.

کد خبر 439076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =