برگزاری دوره‌های آموزشی توسط صدرتامین

شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خواهد کرد.

به گزارش صدای بورس، این شتاب دهنده تخصصی معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین "تاصیکو" و هدف والای رفع نیازمندی های فناورانه شرکت های تابعه این هلدینگ معدنی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا"، یک دوره آموزشی سه روزه را از فردا ۳۰/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۰۱/۰۷/۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی با بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاه‌ها این دوره آموزشی را برگزار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به بازار رمزارزها


بنابر این گزارش شرکت کنندگان این دوره آموزشی سه روزه که از کارکنان شرکت های تابعه هلدینگ صدرتامین می باشند، هم به صورت برخط و هم به صورت حضوری در این دوره آموزشی مشارکت خواهند کرد.

براساس سیاست های ابلاغی هلدینگ صدرتامین در کلیه شرکت های تابعه هسته های عارضه یابی و توانمند سازی با حضور مدیران مربوطه تشکیل شده و آنان موظف به شناسایی عارضه و ارائه راهکار های بهبود شده اند.

به گزارش روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا، نتیج عارضه یابی یکی از محورهای کلیدی و پایه ای برای برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ شرکت ها به شمار می آید.

کد خبر 438922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =