"حفارس" برنده مناقصه شد

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در کدال اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس ؛ شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در افشای اطلاعات با اهمیت گروه "ب" در سامانه کدال اطلاعیه جدیدی در مورد مناقصه خدمات حمایتی استان خراسان رضوی منتشر کرد .

بنابراین گزارش با توجه به اینکه شـرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در مناقصات خدمات حمایتی اسـتان های کشور شـرکت می کند ، برای مناقصاتی که از سطح اهمیت نسبی برخوردار هستند و طی زمان اعلام نتایج می شوند و تدریجا جهت اطلاع سهامدار اطلاع رسانی می شود .

همچنین با در نظرگرفتن این موارد و با توجه به فراخوان مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ در مناقصه با موضوع بارگیری، حمل و تخلیه ۴۰ هزار تن انواع نهاده های کشاورزی از انبارهای سازمانی استان خراسان رضوی به نقاط مختلف داخل و خارج استان به مبلغ ۶۹,۷۰۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال شرکت کرده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ برنده این مناقصه اعلام شده است و ضـمانت حسن انجام تعهدات به شرکت مذکور به مبلغ ۶,۹۷۰,۴۴۰,۰۰۰ ریال به تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ ارسال شده و در انتظار انعقاد قرارداد است .

تاریخ رویداد ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ، نسبت به کل دارایی هادر سال مالی قبل ۱.۴۴ درصد و نسبت به کل درآمد فروش درسال مالی قبل ۱.۳۴ درصد است .

"حفارس" برنده مناقصه شد

کد خبر 438789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =