اطلاعیه عرضه اولیه "حریل"

شرکت ریل پرداز سیر در کدال اطلاعیه جدیدی منتشر کرد .

به گزارش صدای بورس؛ شرکت ریل‌پرداز سیر در افشای اطلاعات با اهمیت گروه "ب" در کدال اطلاعیه جدیدی در مورد عرضه اولیه شرکت حآفرین در اطلاعیه ۱۳۰۵ /الف/۱۴۰۰ منتشر کرد .

بنابراین گزارش؛ شـرکت ریل پرداز سیر (سهامی عام) در سال ۱۳۹۸ اقدام به خرید ۱۰۰ درصد سـهام شـرکت تدبیر روشن تجارت منطقه آزاد انزلی مالک بلوک ۲۰درصد سـهام شرکت ریل پرداز نوآفرین (حآفرین) به قیمت ۱,۳۱۰,۵۶۵ میلیون ریال کرده و بهای تمام شده سـهام شرکت حآفرین در آن قرارداد معادل۸۵۰ ریال بوده است. در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ آگهی عرضه سهام شرکت حآفرین به قیمت پایه هر سهم۳۳۳۳ ریال در نامه شماره ۳۱۰۵/الف/۱۴۰۰ مورخ توسط شرکت فرابورس آگهی و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ سهام مذکور در بازار فرابورس به مبلغ ۳۳۳۳ ریال کشف قیمت شده است.

همچنین ارزش کارشناسـی این سـهام در آگهی فوق معادل هر سـهم۵۴۰۲ ریال درج شـده است و در حال حاضـر ارزش واقعی بلوک ۲۰ درصد سـهام شرکت حآفرین معادل حدودا ۴,۹۴۶,۸۰۰میلیون ریال بوده که به معنای حداقل افزایش ۲۳۵ ,۳,۶۳۵ میلیون ریال در ارزش دارایی شـرکت تدبیر روشن تجارت است .

بدیهی است در صورت واگذاری این سهام طی دوره مالی سال ۱۴۰۰ سود ناشـی از این واگذاری در صورت های مالی شـرکت تدبیر روشن تجارت و در صورت‌های مالی شـرکت ریل‌پرداز سـیر نیزشـناسایی می شود .ضـمنًا خریداران سـهام در روز عرضه اولیه نماد معاملاتی حآفرین۱ به تعداد تخصیص داده شده در آن روز دارای اختیار فروش تبعی این سهام است .

اطلاعیه عرضه اولیه "حریل"

کد خبر 438617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =