همه صندوق های سرمایه‌گذاری را اینگونه بخرید

مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت از امکان انجام فرآیند صدور و ابطال کلیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق سامانه رسام خبر داد.

به گزارش صدای بورس، علی رسولی زاده، مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت ضمن بیان این مطلب گفت: سرمایه گذاری از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری بهترین نوع سرمایه گذاری غیر مستقیم برای همه افراد در حوزه های مختلف است، اما مسئله ای که در این زمینه وجود داشت اینکه صندوق های سرمایه گذاری مختلف سامانه های خود را داشته و افراد باید به سامانه‌های مختلف مراجعه و فرایندهای مشابهی را به دفعات طی می کردند.

وی افزود: پیرو دستورالعمل جدید سازمان بورس و اوراق بهادار این امکان مهیا شده که مجموعه‌های فین‌تک با وجود درگاه‌های یکپارچه امکان سرمایه گذاری در صندوق‌های مختلف از طریق یک درگاه یکتا را داشته باشند.

رسولی زاده تصریح کرد: به همین منظور سامانه رسام در مجموعه پارت که پیش از این طراحی شده بود پیرو مصوبه اخیر سازمان فعالیت خود در این حوزه را گسترش داده به نحوی که افراد این امکان را در اختیار دارند تا بتوانند از طریق سامانه رسام فرآیند صدور و ابطال صندوق های سرمایه گذاری را انجام دهند ضمن آنکه امکان رصد اطلاعات صندوق‌ها، مقایسه آنها و در نهایت انتخاب بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

سامانه رسام در مجموعه پارت که پیش از این طراحی شده بود پیرو مصوبه اخیر سازمان فعالیت خود در این حوزه را گسترش داده به نحوی که افراد این امکان را در اختیار دارند تا بتوانند از طریق سامانه رسام فرآیند صدور و ابطال صندوق های سرمایه گذاری را انجام دهند ضمن آنکه امکان رصد اطلاعات صندوق‌ها، مقایسه آنها و در نهایت انتخاب بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم بهترین و مفیدترین نوع سرمایه گذاری است، گفت: سرمایه گذاری مستقیم تا قبل از این به صورت آنلاین فرآیند ساده ای داشته اما فرایند سرمایه‌گذاری غیرمستقیم سخت و شاید حتی به عبارتی آزاردهنده بوده اما این دستورالعمل این امکان را مهیا می‌کند که افراد بتوانند به راحتی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم را انجام داده و در صندوق‌های سرمایه‌گذاری که از مدیران حرفه‌ای برخورارند، بهره‌مند شوند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه این مهم به جذب سرمایه‌ها به خصوص سرمایه‌های خرد به بازار سرمایه کمک می‌کند، گفت: سرمایه‌های خرد اساسا ماندگار هستند و در فرایند سرمایه‌گذاری شاهد ورود و خروج آنها به بازار نیستیم در نتیجه مدیریت بهتری را می توان برای آنها اعمال کرد.

کد خبر 438317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    لطفاً پیگیری کنید صندوق ثابت سیناد زیر نظر سبدگردان سینا بعد از دوماه پذیره‌نویسی چرا باز نشده وهیچ آدرس وتلفنی از آن در دسترس نیست سرمایه ما را خورد ورفت
  • بهرام IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    باسلام بنده خیلی علاقمندم به معاملات بورس آنلاین اما هرچی که میخرم ضرر میکنم از پارسال تاکنون کلی ضرر کردم الآنم چند سهم از چند نماد به اضافه عرضه اولیه اخیر که ظاهرآ اونم ضرر میکنم خیلی گوش به حرفهای کارشناسان میدم متأسفانه قابل بهر برداری نیستند زیرا با اصطلاحات مربوط به بازار بورس صحبت میکنند‌