۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
شاخص امروز هم افت کرد

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۹ شهریورماه، با کاهش ۲۷ هزار واحدی (۱.۸۲ درصد) به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۹ شهریورماه، با کاهش ۲۷ هزار واحدی (۱.۸۲ درصد) به کار خود پایان داد.

نمادهای فارس، شستا و پارسان بیشترین تاثیر در افت شاخص کل بورس را به عهده داشتند.


بیشتر بخوانید:


حقوقی‌ها امروز حدود ۶۹۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۲هزار و ۱۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی دو هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «قند و شکر» و «ماشین‌آلات و تجهیزات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد شپنا، شتران و شستا لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #شبندر، #تایرا و #سمگا معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود ۶۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پالایش نفت بندرعباس با برتری حدود ۹۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۸۶نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۱۶۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 437799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =