ورود سرمایه‌های جدید به بورس نیازمند افزایش تعاملات

صدور و ابطال آنلاین صندوق‌های سرمایه گذاری علاوه بر افزایش تجربه سرمایه‌گذاران، منجر به تغییر دید سهامداران برای ورود سرمایه هایشان به بورس می شود.

به گزارش صدای بورس ؛ سیدرضا حسینی، مدیر شرکت سبدگردانی ایساتیس پویا کیش به فراهم شدن امکان صدور و ابطال یونیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق برخی از اپلیکیشن‌ها اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته، تعداد کاربران تلفن همراه با افزایش زیادی همراه شده است و امروزه استفاده از تلفن همراه به عنوان روندی تلقی می شود که کمک می کند تا مردم هرچه سریع تر به خدمات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: این روند افزایشی، فرصت های جدیدی را برای کسب و کارهای جدید و دسترسی مستقیم به خدمات را فراهم کرده است که در این میان صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم از طریق اپلیکیشن‌های جدید از این قاعده مستثنی نیست.

سید رضا حسینی خاطرنشان کرد: به دنبال چنین اتفاقی، سازمان بورس توانسته است با تصمیم گیری درست و به جا برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، خدمات اثربخشی را در اختیار افرادی قرار دهد که مشتاق به سرمایه گذاری در بورس هستند.


بیشتر بخوانید:


مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایساتیس پویا به مزیت های صدور و ابطال یونیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق اپلیکیشن‌ها اشاره کرد و گفت: امکان سفارش بهتر به عنوان نخستین مزیت استفاده از اپلیکیشن برای سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری محسوب می شود و همچنین امکان ایجاد ارتباط سرمایه‌گذاران با دید متفاوت نسبت به معاملات بازار سرمایه را فراهم می کند.

او اظهار داشت: این اتفاق افزون بر بهبود تجربه سرمایه‌گذاران، منجر به تغییر دید سهامداران برای ورود سرمایه هایشان به بورس و افزایش تمایل آنها برای سرمایه گذاری و معاملات در این بازار از طریق صندوق‌ها می شود.

به گزارش سنا؛ حسینی با بیان اینکه استفاده از اپلیکیشن‌ها امکان بیشتری برای سرمایه گذاران برای ورود سرمایه هایشان به بورس فراهم می کند، افزود: ایجاد این امکان جدید از طریق اپلیکیشن‌ها میزان اقداماتی را که سرمایه‌گذاران باید برای سرمایه گذاری در بورس انجام دهند کاهش می دهد.

کد خبر 437424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =