بازگشت دوباره نقدینگی به بورس

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اینکه دولت به دنبال اعتمادسازی مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس است، به عنوان شاخصی مهم در بین مردم برای ورود دوباره نقدینگی‌ها به این بازار تلقی می‌شود.

به گزارش صدای بورس؛ داود رزاقی، کارشناس بازار سرمایه به بهبود روند معاملات بورس و عوامل تاثیرگذار بر آن اشاره کرد وگفت: صحبت رییس جمهوری در مراسم تنفیذ در خصوص ایجاد ثبات در معاملات بورس از جمله مسایل با اهمیت و تاثیرگذاری تلقی می‌شود که نشان از درجه اهمیت این بازار برای دولت دارد. این اظهارات توانست بار دیگر اعتمادها را برای سرمایه‌گذاری در بورس بازگرداند و شاهد ورود نقدینگی‌های در اختیار مردم به این بازار باشیم.

وی اظهار کرد : این مساله که دولت به دنبال اعتمادسازی در بین مردم جهت سرمایه‌گذاری در بورس است به عنوان مساله‌ای مهم در بین مردم برای ورود دوباره نقدینگی ها به این بازار تلقی می‌شود.


بیشتر بخوانید: کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰


به گزارش ایرنا؛ رزاقی با بیان اینکه توجه و تلاش دولت جدید برای بهبود و جبران وقایع رخ داده در معاملات بازار، امری کاملا بدیهی است، گفت : رفتارهای هیجانی سهامداران در بازار برای جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی نشان داد که اعتماد به سرمایه‌گذاری دربازار سرمایه می‌تواند به راحتی دستخوش ترس و ناامنی شود و نقدینگی‌هایی که می‌توانند جذب توسعه ظرفیت صنایع و شرکت‌های فعال در این حوزه شوند و به سمت سایر بازارهای غیرمولد مانند رمز ارزها، ارز و طلا ورود پیدا کنند.

کد خبر 437300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =