بورسی‌ها کرونا نمی‌گیرند! / تبعیض بین بانک و بورس/ چرا نامه کارگزاری‌ها به ستاد کرونا بی‌جواب ماند؟

ستاد مبارزه با کرونا واکسیناسیون بانک ها را شروع کرده است اما هنوز نامه کارگزاری ها را پاسخ نداده است.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ سازمان بورس و اوراق بهادار و کانون کارگزاران همچون بانک‌ها به ستاد مقابله با کرونا نامه نوشته و با تشریح وضعیت کاری این گروه به لحاظ حضور ارباب رجوع، اهمیت واکسینه شدن کارکنان بازار سرمایه را متذکر شدند و تقاضای واکسیناسیون ارائه دادند، هرچند تا این لحظه پاسخی دریافت نشده است!

خط مقدم بازار سرمایه واکسینه نیست

محمدرضا دهقانی، قائم مقام کانون کارگزاران در ارتباط با چرایی واکسینه نشدن کارگزاری ها به صدای بورس گفت: کانون کارگزاران تقاضای واکسیناسیون را به ستاد مقابله با کرونا ارسال کرد. جواب نامه اول این بود که واکسیناسیون بر اساس مشاغل نیست.

وی افزود: نامه دوم نیز بعد از تصمیم واکسیناسیون مشاغل در خطر و قبل از شروع واکسیناسیون مشاغل ارسال شد اما هنوز هیج جوابی دریافت نکرده ایم. سازمان بورس نیز نامه های مشابهی برای تقاضای واکسیناسیون ارسال کرده اما نامه آنها نیز بی پاسخ مانده است.

دهقانی گفت: نامه ها به وزیر بهداشت و رونوشت به مسئول ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است. باتوجه به اینکه کارکنان کارگزاری ها در خط مقدم بازار سرمایه و در خطر ریسک سرایت کرونا هستند، باید واکسینه شوند؛ ما همچنان منتظر پاسخگویی مسئولین امر هستیم.


بیشتر بخوانید:

واکسیناسیون کارکنان بانک آغاز شد


این مقام مسئول ادامه داد: بانک ها و بورسی ها در یک رده هستند. ستاد مقابله با کرونا نامه بانک را مورد پذیرش قرار داد و در آغاز واکسیناسیون بانکی ها رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران حضور یافت. اما در مقابل تقاضای بورسی ها برای واکسیناسیون هیچ پاسخی نداده و سکوت اختیار کرده اند.

طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور ۷ مرداد با حضور علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران، محمد طالبی دبیرکل بانک مرکزی آغاز شد که در این طرح ۱۰۰ نفر از کارکنان بانک مرکزی واکسینه شدند.

۱۳ مرداد، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها از شروع واکسیناسیون سراسری کارمندان بانک ها خبر داد که به سرعت این موضوع عملیاتی شد.

نامه سازمان بورس و اوراق بهادار به ستاد مقابله با کرونا

تلاش صدای بورس برای پیگیری موضوع از مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا تا این لحظه نتیجه ای نداشته و مدیران پاسخگو نبوده اند.

کد خبر 436795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =