این هفته بدون خاموشی سپری می‌شود؟

سخنگوی صنعت برق گفت: سعی می‌کنیم این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سربگذاریم.

به گزارش صدای بورس، سخنگوی صنعت برق، مصطفی رجبی‌مشهدی گفت: امروز نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسید و پیش بینی می‌شود که این میزان دوباره مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد.

رجبی‌مشهدی اظهار کرد: امروز روند نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسید و پیش‌بینی می‌شود که با توجه به افزایش دمای هوای در روزهای آینده این میزان مجددا مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد و رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق با تاکید براین که گذر از این شرایط نیازمند همکاری همه مشترکان است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با همکاری صنایع عمده و بزرگ برای کاهش مصرف، این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سربگذاریم.


بیشتر بخوانید: دلیل خاموشی ها مشخص شد/ رمزارزها مقصر نیستند


رجبی مشهدی ادمه داد: با این حال کمک مردم بسیار موثر است و با کمک مردم می توانیم این هفته را که هفته گرمی است، بدون مشکل و قطعی برق در بخش خانگی سپری کنیم. به‌ گزارش ایسنا، وی پیش بینی کرد: روند کاهش دمای هوا از اواخر هفته جاری آغاز و تراز تولید و مصرف برق متعادل شود.

کد خبر 436772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • M IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    چقدر راحت دروغ میگن.استان اصفهان هر روز، روزی حداقل دو ساعت برق قطع میشه. همین دیشب سه ساعت برق قطع بود. از روزی که دولت جدید روی کار اومده بیشتر از قبل قطع میشه، قبلاً خیلی کم قطع میشد، نهایتا یک ساعت برق قطع میشد