خوش اقبالان قبل از تنفیذ کدامند؟/ بورس دست به عصا شد/ پیش بینی بازار ۱۲مرداد۱۴۰۰

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و انتخاب کابینه جدید موجب می شود که بازار فردا تا حدودی دست به عصا دنبال شود.

مژده ابراهیمیصدای بورس؛ روند بازار فردا را نمی‌توان جدا از روند معاملاتی امروز دانست و می‌توان گفت تا حدودی معاملات روز سه شنبه همانند امروز متعادل دنبال خواهد شد.

سجاد مرادی، کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با صدای بورس ضمن بیان مطلب بالا افزود: شاید در نگاه اول، اثر روی کار آمدن رئیس جمهور جدید پیش‌خور شده باشد، اما مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و روی کار آمدن رئیس‌جمهور و کابینه جدید موجب خواهد شد که بازار فردا تا حدودی دست به عصا دنبال شود. همچنین در بازار فردا می توانیم شاهد چرخش نقدینگی بین گروه‌ها و صنایع مختلف بازار باشیم.

مرادی بیان کرد: گروه خودرو به دلیل ارائه گزارشات فصلی ضعیف در چند وقت اخیر مورد توجه بازار قرارنگرفت، اما با توجه به فاصله کم این گروه تا کف قیمتی می‌تواند فردا با افزایش تقاضا همراه باشد.


بیشتر بخوانید:

گمانه زنی/ معاون اول رئیسی کیست؟

گمانه‌زنی / رئیس سازمان برنامه و بودجه کیست؟


روند معاملات محصولات فلزی و سنگ آهنی چطور خواهد بود!؟


این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: برای گروه محصولات فولادی و سنگ آهنی در معاملات فردا؛ باتوجه به اخبار این روزها معاملات متعادل و در محدوده منفی می‌توان متصور بود.
وی تصریح کرد: نمادهای تولیدکننده روی و سرب با توجه به رشد قیمت جهانی این دو محصول می‌تواند همچنان در کانون توجه بازار قرار بگیرد. نماد فملی نیز از نظر تکنیکالی در محدوده مقاومتی قرار دارد که برای عبور از این ناحیه نیازمند حجم پول بیشتر در معاملات است. همچنین نمادهای گروه پتروشیمی به دلیل رشد قیمتی در روزهای گذشته، در روز آتی در فاز استراحت قرار خواهند گرفت.

روند بازار در گروه دولت جدید و نرخ ارز


به گفته مرادی نمادهای گروه بانکی به دلیل قرار گرفتن در محدوده مناسب قیمتی می‌تواند معاملات مثبتی را پشت سر بگذارد و حتی می‌تواند تا حدودی جهت روند بازار را مشخص کند.
وی افزود: روی کار آمدن دولت جدید می‌تواند موجب اصلاح نسبی قیمت ارز شود و در نهایت برای دیگر گروه‌های بازار می‌توان معاملات متعادلی را متصور بود.

کد خبر 436516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارجمند IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    دکتر مرادی واقعا یه دونه هست. مرسی از شما
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    آره بورس بالای 17هزار واحد رشد کرد شما چه کارشناسای بی سوادوبی تجربه ای هستین بقیه رو هم به اشتباه میندازین