بالاخره دارایکم و پالایش روی خوش نشان دادند

در اولین روز از هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۰، شاخص کل رشدی بیش از ۳۴ هزار واحد را تجربه کرد و به محدوده یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد رسید.

صدای بورس- زهره فدوی؛ در جریان معاملات امروز، صندوق پالایشی یکم ۶۲ صدم درصد رشد را به ثبت رساند. پالایش امروز را در قیمت ۶۹,۶۸۰ ریال شروع کرد و در پایان در مبلغ ۷۰,۳۲۰ به کار خود پایان داد. سهامداران حقیقی امروز ۹۹.۸ درصد و حقوقی ها ۰.۱ درصد این سهم را خریداری کرده اند. در مقابل حقوقی ها ۹۹.۷ و حقیقی ها ۰.۲ درصد فروشنده بودند.

فروشنده های دارا کم آوردند

دارایکم امروز در کانال ۱۱۶,۶۹۰ به کار خود پایان داد. دارا ابتدای معاملات را در محدوده ۱۱۵,۹۳۰ ریال آغاز و در ۱۱۷,۱۲۰ ریال پایان داد و در مجموع رشد ۰.۱۵ درصدی را به نام خود ثبت کرد.

حقیقی ها امروز ۹۳.۸ درصد و حقوقی ها ۶.۱ درصد خریدار بودند و در مقابل هم حقیقی ها ۹۳.۹ درصد و حقوقی ها ۶ درصد فروشنده بودند.

کد خبر 436370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد نایب سالکی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    باسلام و احترام صندوق پالایش یکم کسری دولت محترم جناب آقای دکتر روحانی را سال گذشته جبران کرد و تقریبا فشار تحریم‌های آقای ترامپ را کم رنگ کرد ولی سهامداران پالایش یکم با ضرر و زیان روبرو شده اند مسئولان سه قوا وعده جبران خسارات داده اند بی نتیجه ماند ...