رشد دورقمی رمزارزها

ارزش بازار کریپتوکارنسی به بیش از ۱۴۸۰ میلیارد دلار افزایش یافته و معاملات روزانه این بازار هم به حدود ۱۰۸ میلیارد دلار رسیده است.

در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار رمزارز در جهان معرفی و عرضه شده که از آن میان، ۶ هزار و ۹۹ رمزارز در جریان هستند.

پس از مدت ها نزول قیمت در بازار کریپتوکارنسی، هفته گذشته این بازار شاهد رشد قیمت بیشتر رمزارزها بود. از ۲۵ رمزارز بزرگ جهان بر اساس ارزش بازار، ۲۳ رمزارز با رشد دورقمی روبه رو شدند که در این میان، بیت کوین بیش از ۲۶ درصد، اتریوم بیش از ۲۸ درصد، بایننس بیش از ۱۹ درصد، کاردانو بیش از ۲۳ درصد، ریپل بیش از ۲۱ درصد و دوژکوین نزدیک به ۲۴ درصد رشد کردند. البته این میزان رشد نتوانسته زیان های قبلی را پوشش دهد. دو رمزارز تتا و پولیگون به ترتیب با ۶۰ درصد و ۵۷ درصد بیشترین رشد را ثبت کردند.
برخی پیش بینی ها از سقوط دوباره قیمت بیت کوین در آینده نزدیک خبر می دهند با این حال، عده ای دیگر بر این باورند که بازار رمزارزها دوباره در مسیر صعودی قرار خواهد گرفت.
در اینجا دیدگاه برخی تحلیلگران و معامله گران بازار رمزارز به نقل از سایت tradingview (صرفا جهت آگاهی) ارائه می شود. لازم به ذکر است که نظرات این تحلیلگران به هیچ وجه نباید مبنای خرید و فروش یا حضور در این بازار قرار بگیرد.
بیت کوین دوباره صعودی شده و احتمال ادامه این روند وجود دارد. شایعه پذیرش این رمزارز از سوی شرکت اپل نقش مهمی در این روند داشته است. رمزارز تتا در منطقه تقاضای قوی قرار دارد، بنابراین انتظار می رود خرید این رمزارز و قیمت آن با افزایش روبه رو شود.
هفته قبل پیش بینی شده بود که افزایش قیمت اتریوم در راه است. این اتفاق افتاد و محدوده مقاومت بعدی، ۲۴۰۰ دلار پیش بینی می شود.
کل بازار در حال انتظار است تا رمزارزها را به قیمت پایین خریداری کند. اما این بازار معمولا مطابق انتظار عمل نمی کند. بر این اساس، انتظار کاهش یا افزایش قیمت در یک دوره خاص، دور از احتیاط است.

رشد دورقمی رمزارزها

  • منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۰۸

کد خبر 436306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =