طلا و سکه امروز چند؟ (۴ مرداد ۱۴۰۰)

قیمت هر قطعه سکه طرح تمام به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰ هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۲/۲۰) همچنین تا این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۶۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

در آخرین به روزرسانی قیمت طلا و سکه در ساعت (۱۵/۴۵)

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۵/۴۵) همچنین تا این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۷۵ هزار و ۲۹۹ تومان معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید:


دیروز در بازارهای جهانی چه گذشت؟

به گزارش صدای بورس، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۱۵:۵۹ به وقت تهران ۰.۷۰ درصد افت کرد و به هزارو ۷۹۴ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم تا این لحظه درصد افت کرد و به هزار و ۷۹۶ دلار رسید. شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان امروز تا این ساعت، در آستانه اجلاس فدرال‌رزرو ۰.۲۱ درصد تقویت شده و به ۹۳.۰۲ واحد رسیده است.

کد خبر 436156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =