قیمت طلا و سکه (۲۸ تیر ۱۴۰۰)

قیمت هر قطعه سکه طرح تمام به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰ هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۲/۴۵) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۴۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید:


آخرین به روزرسانی قیمت طلا و سکه ساعت (۱۶/۱۵)

امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در این لحظه(۱۶/۱۵) هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حال معامله می‌شود.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران تا به این لحظه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۶/۱۵) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰  هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۴۶ هزار و ۹۰۴ تومان معامله می‌شود.

قیمت‌های روز گذشته

دیروز (۲۷ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ به ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان . در بازار دیروز نیم سکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۱۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر 435934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =