مرحله دوم افزایش سرمایه چه زمانی انجام می‌شود؟

در برنامه داریم پس از به بلوغ رسیدن شرکت‌های زیر مجموعه جذب سرمایه و سهامدار جدید اخذ کنیم تا به بلوغ کامل برسند و عرضه عمومی برسانیم.

بابک ثقفی، مدیر عامل مادیران در گفت‌وگو با صدای بورس:

سودآوری و فروش شرکت مادیران در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان فروش تلفیقی و ۷۱۵ میلیارد تومان سود خالص آن هم تلفیقی بوده.

امسال در ۳ ماهه اول ۶۷۰ میلیارد تومان فروش تلفیقی و سودهم ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که در فصل بهار سال جاری محقق شد.

جداسازی شرکت های زیر مموعه به دلیل تمرکز بیشتر و فعالیت درون سازمانی آن‌ها صورت گرفته و هرکدام سوددهی و فروش خود را داشته باشند و عملا نتایجی که از شرکت پلاستیک و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دست آمده شرکت را متقاعد کرد که این طرح مفید است.

شرکت‌های صنایع لوازم الکترونیک و لوازم خانگی دو شرکت اصلی و به اضافه خدمات پس از فروش از زیر مجموعه‌های مادیران هستند که پارسال جداسازی شده‌اند در این فرآیند مادیران تبدیل به یک شرکت اصلی همراه با ۵ شرکت جداسازی شده است.

در برنامه داریم پس از به بلوغ رسیدن شرکت‌های زیر مجموعه جذب سرمایه و سهامدار جدید اخذ کنیم تا به بلوغ کامل برسند و عرضه عمومی برسانیم.

افزایش سرمایه مرحله دوم نیمه دوم اسال شروع می‌شود در انتظار بهتر شدن شرایط بازار سرمایه، از وضعیت فعلی بازار سرمایه همگی مطلع هسیتم، شرایط مناسب نبود در چند ماه گذشته اگر افزایش سرمایه از محل آورده انجام می‌شد با استقبال مواجهه نمی‌شد.

کد خبر 435751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =