قیمت طلا و سکه امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰

قیمت هر قطعه سکه طرح تمام به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس،  امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰  هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۳/۲۰) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۱۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت‌های روز گذشته

دیروز (۲۱ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ به ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان . در بازار دیروز نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۵دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۶۱ هزار و ۹۰۰تومان معامله شد.


بیشتر بخوانید:


آخرین قیمت ها تا به این لحظه (۱۴/۴۵) 

طبق  اعلام اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۴/۴۵) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸ دلار و ۴۱ سنت  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۳ هزار و ۵۹۹ تومان معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه در آخرین به روزرسانی  (۱۶/۳۰) 

طبق آخرین  اعلام نرخ اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۶/۳۰) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸ دلار و ۷۸ سنت  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۴ هزار و ۶۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 435630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =