سهامداران «فزرین» منتظر خبرهای خوب باشند

هیئت مدیره نمی تواند در قیمت سهم ها دخالت کند. باید دانش سهامداران خرد در بازار سرمایه افزایش پیدا کند تا فریب افرادی را که وعده غیر واقعی می دهند، نخورند.

ابراهیم جمیلی، شرکت زرین معدن آسیا در گفت و گو با صدای بورس:

روند تغییرات درآمد عملیاتی «فزرین» در ۵ سال گذشته روند مثبتی داشته است، ازنیمه های سال ۹۸ سود شرکت و تغییرات سود عملیاتی افزایشی بوده و انعطاف پذیری سهم وضعیت بسیار خوبی دارد.

توانایی نقدینگی شرکت به جز یک دوره بسیار کوتاه که خرید و فروش انجام نمی شد( که آن هم به نفع سهامدار بود)بالاست و قدرت نقدشوندگی شرکت زرین معدن آسیا در بین شرکت های هم گروه بالاترین روند را دارد.

هیئت مدیره نمی تواند در قیمت سهم ها دخالت کند. باید دانش سهامداران خرد در بازار سرمایه افزایش پیدا کند تا فریب افرادی را که وعده غیر واقعی می دهند، نخورند.

افرادی که می گویند اگر هیئت مدیره بشوم ارزش سهام را بالا می برم و یا در قیمت سهام دخالت می کنم، به واقع راست نمی گویند. دخالت در قیمت سهم جرم است و نهاد نظارتی بورس اجازه این دخالت را نمی دهند.

سهامداران بزرگ تعداد مشخصی دارند، از زمانی که سهم فریز شده بود و خرید و فروش نمی شد و تا کنون که سهم نرمال شده، به خاطر حمایت ها این سهام رو به بالاست.

«فگستر» به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت زرین معدن آسیا، به ارزش ذاتی «فزرین» اضافه کرد. چطور می‌شود یک شرکت وابسته کمتر از ۲ ماه در شرایط نه چندان خوشایند بورس، بیشتر از ۲ برابر افزایش پیدا می کند.
در شرایط کنونی توصیه خرید و یا فروش سهم نداریم،‌ هر کسی می خواهد سهم بخرد، حتما با یک مشاور بازار سرمایه مشورت کند.

امروز تصمیم گرفته شد وکالتنامه ای جمع کنیم و به اطلاع همگان خواهیم رساند، سهامدار اگر بخواهد اختیار سهم را واگذار کند، چرا باید این اختیار را به یک شرکت ۲ درصدی بدهد؟ اختیار سهم را به یک شرکت ۴۰ درصدی واگذار می کند. آیا سهامدار ۲ درصدی دلسوز است و یا سهامدار ۴۵ درصدی؟

کسانی که فکر می کنند با جو درست کردن می توانند شرایط را متشنج کنند، بدانند، فردا اقدام قانونی از طرف مرجع قانونی انجام می شود، هرکسی تخلف کرده، باید پاسخ گو باشد.

از سهامداران خرد تقاضا دارم به آمارها و اطلاعیه های « فزرین» دقت کنند، شرایط کنونی شرکت فزرین نشان از رشد دارد و سهامداران منتظر خبرهای خوب باشند.

کد خبر 435556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =